چهارشنبه 13 دی 1396 / 10:51|کد خبر : 3035|گروه : سياسي

راهپیمایی گسترده مردم شهرهای مختلف در محکومیت اغتشاشات/بیعت دوباره مردم با انقلاب

راهپیمایی گسترده مردم شهرهای مختلف در محکومیت اغتشاشات/بیعت دوباره مردم با انقلاب

مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و هبري در بسیاری از نقاط کشور در حال برگزاری است.

به گزارش آرباباخبر، مراسم راهپیمایی  مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها از صبح امروز  با حضور اقشار مختلف مردم در بسیاری از نقاط کشور  آغاز شده است.

در روزهای گذشته نیز مراجع عظام تقلید و سران قوا و  شخصیتهای سیاسی و فرهنگی کشور همچنین نهادها، احزاب  و تشکلها با محکومیت اقدامات اغتشاشگرها مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی‌ ها فراخوانده بودند.

در این بین حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزاد که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌ها شرکت کرده است قابل توجه است.

راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان روزهای اخیر در استان کرمانشاه آغاز شد

 راهپیمایی پرشور مردمی در محکومیت هنجارشکنان روزهای اخیر همزمان با تمام شهرستان‌های استان از لحظاتی قبل و از چهارراه مدرس تا میدان آزادی کرمانشاه امروز چهارشنبه 13 دی ماه در کرمانشاه آغاز شد.

این راهپیمایی در سایر شهرستان‌های استان نیز به صورت یکپارچه و با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

راهپیمایی شهرستان قصرشیرین از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت میدان المهدی(عج)، سرپل‌ذهاب در مجموعه ورزشی احرار، سنقر و کلیایی در میدان سپاه پاسداران، ثلاث‌باباجانی در میدان معلم، جوانرود در مسجد جامع جدید، صحنه در مسجد امام حسین(ع)، دالاهو در مقابل مسجد المهدی(عج)، کنگاور از مقابل میدان آزادی به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره)، اسلام‌آباد غرب از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع، هرسین از میدان آزادی به سمت مسجد آیت‌الله حجتی(ره) و گیلانغرب از میدان 22 بهمن به سمت میدان توحید برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: همزمان با راهپیمایی عظیم مردم کرمانشاه در محکومیت اغتشاشگران محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر اعمال می‌شود.

سرهنگ فضل‌الله شیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: این محدودیت‌ها از همان ساعات اولیه صبح به خاطر امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور همشریان به‌ویژه راهپیمایان در خیابان مدرس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور افزود: در این مدت خودروهای پارک شده در کنار خیابان‌ها نیز به منظور تسهیل در عبور و مرور راهپیمایان به خارج از محدوده منتقل می‌شوند از این رو شهروندان از پارک خودروهای خود در خیابان مذکور خودداری کنند.

شیری با بیان اینکه راهپیمایی مردمی در محکومیت اغتشاشات اخیر ساعت 10 صبح در محدوده چهار راه مدرس تا خیایان آزادی برگزاری می‌شود، گفت: در مدت راهپیمایی از تردد خودروها از حد فاصل چهار راه مدرس تا میدان آزادی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی به رانندگان توصیه کرد که برای سفرهای درون شهری از خیابان‌های جایگزین از جمله خیابان گمرک و شهید اشک تلخ برای تردد خود استفاده کنند.

تظاهرات مردمی علیه اغتشاشات اخیر در گرگان برگزار شد

مردم مومن و متعهد شهرستان گرگان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهرستان گرگان از ساعت 10 صبح امروز در میدان مازنداران گرگان تجمع کرده و سپس به سمت میدان وحدت (شهرداری) گرگان حرکت کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان استان گلستان حضور داشتند و شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر فتنه گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند.

متاسفانه در چند روز گذشته تجمعاتی با محوریت مشکلات اقتصادی و مدیریت فتنه‌گران در شهرستان گرگان برگزار شده بود.

مردم استان گلستان بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند و همیشه در صف مقدم مقابله با دشمنان انقلاب بوده‌اند.

راهپیمایی مردم قم در واکنش به اغتشاشات اخیر برگزار شد

مراسم راهپیمایی مردم انقلابی قم در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور و در حمایت از مطالبه‌های به‌حق مردم همزمان با سایر نقاط کشور صبح امروز از مصلی قدس برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی با شعارهایی مانند "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر غارت‌گر بیت‌المال"، "مرگ بر فتنه‌گر" و غیره علاوه بر حمایت از مطالبه به‌حق مردم در موضوعات معیشتی، اشتغال و گرانی، اقدام برخی افراد در اغتشاشات اخیر، حمایت استکبار از این تجمعات و تخریب اماکن عمومی را محکوم کردند.

آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این مراسم، اقدام اغتشاشگران در آسیب رساندن به امنیت کشور را محکوم کرد.

خروش سرزمین آفتاب علیه اغتشاشات اخیر آشوبگران

 مردم مومن و متعهد شهرستان اراک از ساعت 10 امروز و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشارمختلف مردمی از پیر و جوان، زن و مرد، جوان و نوجوان در شهرستان اراک از ساعت 10 صبح امروز در میدان شهدای اراک  تجمع کردند.

حضور مردم در میدان شهدای اراک به حدی بالا است که سرریز جمعیت در خیابان مخابرات، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید بهشتی و خیابان امیرکبیر و ابتدای پل خیبر حضور دارند و بارها از مردم درخواست شد به دلیل تراکم بالای جمعیتی قدری متراکم‌تر در میدان حضور یابند تا سایر مردمی که به خیل حاضران در این تجمع اضافه می‌شوند بتوانند در میدان مستقر شوند.

در این تجمع بزرگ علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم، قشرکارگری که بخش عمده جامعه استان مرکزی و شهر اراک را به سبب وجود کارخانجات بزرک و مادر در این سرزمین حضور پرشوری دارند این درحالیست که کارگرانی که تا ماه‌ها قبل ببه دلیل تاخیر و عدم پرداخت حقوق معوقه اعتراض داشتند و حتی اخباری درباره مشکلات کارخانجاتشان شنیده می‌شود امروز در میدان اصلی اراک در دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی حضوری پررنگ دارند.

به طوریکه یکی از کارگران کارخانه هپکوی اراک که در این تجمع حضور داشت به خبرنگار تسنیم گفت: قشر کارگری با مشکلاتی روبرو است اما این مشکلات و مسائل مربوط به داخل کشور است و اجازه نمی دهیم خارج نشینان ضدانقلاب برای ما نسخه پیچی کنند و اجازه هیچ آشوب و رفتار آشوب‌گرانه ای به اغتشاش گران نمی دهیم.

وی عنوان کرد: همانطور که امروز صحنه نمایش حضور مردم در پشت سر ولایت و در دفاع از رهبری و انقلاب است قشر کارگری با حضور در این تجمع اعلام می کند حتی اگر مشکلات اقتصادی را برروس شانه خود تحمل ند اما هیچگاه یک قدم از آرمانهای انقلاب اسلامی و پیمان خود با ولایت عقب نخواهد نشست.

مردم در این تجمع با شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"، "ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم"، "مرگ بر فتنه‌گر" و... علیه اغتشاش آشوب طلبان اعتراض کرده و آنها را محکوم کردند.

این درحالیست که هرلحظه بر تراکم جمعیت و حضور مردم و مسئولان در کنار مردم در این تجمع بزرگ مردمی افزوده می شود و میدان شهدای اراک و خیابان های اطراف مملو از جمعیت متراکم مردمی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امام‌جمعه اراک و عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در این مراسم، اقدام اغتشاشگران در آسیب رساندن به امنیت کشور را محکوم کرد.

اعلام انزجار مردم نهاوند از اغتشاشگران حوادث اخیر

مردم مومن و همیشه در صحنه نهاوند صبح امروز با برگزاری راهپیمایی پرشور، تحرکات و اغتشاشات اخیر عده‌ای فریب خورده و عوامل پشت صحنه وقایع اخیر این شهرستان را محکوم و با رهبری انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت مجدد کردند.

مردم ولایتمدار نهاوند همزمان با بسیاری از شهرها سراسر کشور از میدان ابوذر تا میدان امام (ره) را پیموده و با بیان شعارهایی مانند" مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و" مرگ بر فتنه‌گر" از دشمنان نظام اسلامی اعلام انزجار کرده  و با سردادن  شعارهایی مانند "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"،" ای رهبر آزاده آماده‌‌ایم آماده" مهر تایید دیگری بر سند ولایتمداری و انقلابی‌گری خود زدند.

امام جمعه نهاوند نیز با حضور در این راهپیمایی با شکوه  ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم نهاوند و حضور گسترده آنها در این اجتماع عظیم اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان ما با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند.

حجت الاسلام مغیثی نیا با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در کشور نشان می‌دهد که دشمنان فتنه جدیدی را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم طراحان این فتنه  همانند گذشته آمریکا، آل سعود، رژیم صهیونیستی  و بدخواهان ملت ایران هستند.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران  به‌دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند چرا که حکومت اسلامی ما توانست ضمن نابودی داعش و حمایت از جبهه مقاومت، نفشه‌های آنها در منطقه را نقش بر آب کند.

مغیثی نیا با تاکید براینکه همه اقشار مختلف جامعه که دغدغه نسل جوانان را دارند باید این نسل را نسبت به دسیسه‌های دشمنان آگاه سازند تا تبدیل به ابزاری در دست دشمنان ملت نشوند ابراز کرد: نوجوانان و جوانان ما  باید بدانند برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، 250 هزار شهید گلگلون کفن جان خود را فدا کرده‌اند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه استقلال و عظمت ایران اسلامی با قیمت گزافی به دست آمده است تاکید کرد: کشور ایران توانسته   به برکت  انقلاب اسلامی ایران  به موفقیت‌های بسیاری در بخش موشکی، هسته‌ای، ماهواره‌ای و غیره دست یابد که لازم است این موفقیت‌های در جامعه بیان شود.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است عنوان کرد: برای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند.

 مغیثی‌نیا افزود: مسئولان  نظام بدانند خدمتگزار مردم بودن افتخار بزرگی برای آنها به شمار می‌آید  پس باید تا جایی که توان دارند در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

وی درباره اتفاقاتی که چند روز پیش  در استان رخ داد، گفت: عوامل فریب خورده‌ای که پرچم ایران اسلامی را آتش زدند  نه ایرانی هستند و نه مسلمان به همین دلیل از دستگاه قضایی می‌خواهیم آنها را به اشد مجازات برساند.

امام جمعه نهاوند با تاکید براینکه ولایتمداری مردم شهید پرور نهاوند در کشور زبانزد است  تصریح کرد: فتنه‌گرا ن یا مزدور هستند یا  توسط دشمنان فریب خورده‌اند.

بوشهری‌ها اعمال اغتشاش‌گران را محکوم کردند

مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار بوشهر صبح امروز در اقدامی خودجوش در حمایت از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و  محکوم کردن اعمال آشوبگران به خیابان‌ها آمدند و خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.

این راهپیمایی که از  دبیرستان حجاب تا میدان امام(ره) بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، خانواده معظم شهدا، دانشجویان، دانش‌آموزان و قشرهای مختلف برگزار شد مردم بوشهر در مسیر راهپیمایی شعارهای ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است، قوه قضاییه اقدام انقلابی، راه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است، ما انقلابی هستیم پشت سر ولایت هستیم و مطالبات مردم هرگز نشه فراموش سر دادند.

ما همه با هم هستیم -  یار ولایت هستیم،  فتنه‌گران رسوایند- نوکر آمریکایند، مرگ بر فتنه‌گران خائن، سیلی زدیم به صورت آمریکا- با وحدت ملت آگاه ما، منافق منافق این آخرین پیام است - ملت انقلابی آماده قیام است، تا پای جان حامی انقلابیم - پیرو رهبر و خط امامیم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دیگر شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.

راهپیمایان ضمن محکوم کردن اقدام‌های اغتشاش‌گران، اعلام کردند مانند همیشه حامی حریم ولایت هستند و اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران امنیت کشور را به خطر بیندازند.

ثبت حماسه‌ ماندگار دیگری در کارنامه ولایتمداری مردم استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز 13 دی‌ماه بار دیگر مردم شهیدپرور و غیور خوزستانی همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی "شکوه وحدت" مهر تثبیتی بر کارنامه ولایتمداری خویش حک کردند و با اعلام برائت از اهانت‌کنندگان به غرور ملی کشورمان راه خود را از بیگانگان جدا ساختند.

چند روز گذشته اعتراض به حقی که شهروندان شاکی از عملکرد دولت برای رسیدن به مطالبات بر حق خود داشتند به دلیل عده‌ای سودجو از محوریت اصلی که همان دغدغه های معیشتی بود، خارج شد. 

اغتشاشات و آشوب‌های سازمان یافته که توسط بیگانگان و رسانه‌های ضد انقلاب خط دهی می‌شد سبب شد که اعتراضات به جای رساندن دغدغه‌های مردم به گوش مسئولان، فقط آثار سوئی از جمله توهین به مقدسات اسلام و ایران و به آتش کشاندن نماد کشور همچنین بی احترامی به شهدای گرانقدر که غیر قابل جبران هستند را به جای بگذارد.

فتنه گران با فتنه‌های تکراری و سر دادن شعارهای استکباری و ضد اسلامی همچنین به آتش کشاندن و تخریب اموال عمومی در همان ساعات ابتدایی تجمعات، ماهیت اصلی خود را نشان دادند و این موضوع سبب شد که مردم معترض نسبت به وضعیت معیشتی نیز در همان لحظه از مسیر حرکت فتنه گران جدا و به صف ولایتمداران ولایی ملحق شوند.

خارج شدن مردم معترض به وضعیت معیشتی و اقتصادی خوزستان از صف آشوبگران حاکی از آن است که همچنان مردم این خطه از کشور همچون جهاد بی وقفه در هشت سال جنگ تحمیلی  ولایتمدار بوده و نسبت به دوست و دشمن و نوع ابراز همدردی هر یک از آنها هوشیار و آگاه هستند.

هوشیاری و آگاهی به موقع مردم ولایتمدار خوزستان و جدا کردن صف اعتراضشان از آشوب‌گران سبب شد فتنه‌های رنگارنگ و استکباری جهان غرب نه تنها نقش بر آب شود بلکه دروغ بودن اخبار مخابره شده از طریق رسانه‌های خارجی  که مانند طبل تو خالی فقط صدا داشته و هیچ کمکی به قشر مستضعف جامعه و حمایت از حقوق بشر ندارند را بیش از پیش آشکار سازد.

امروز نیز مردم شهید پرور، غیور و حماسی استان خوزستان در راستای سرکوب کردن فتنه‌های فتنه‌گران و اغتشاشات اخیر با حضور در راهپیمایی نشان دادند که نه تنها حامی و سرباز ولی فقیه هستند بلکه معتقدند باید با آشوبگران و مخلان امنیت به طور جد برخورد شود./ تسنيم



برچسب ها :

تجمعاغتشاشاشوباعتراضراهپیماییآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی