جمعه 15 دی 1396 / 14:01|کد خبر : 3037|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

مسئولين به فكر مشكلات معيشتي مردم و اشتغال جوانان باشند

مسئولين به فكر مشكلات معيشتي مردم و اشتغال جوانان باشند

امام جمعه موقت بانه بانه با بيان اينكه بيكاري و مشكلات اقتصادي از اساسي ترين مشكلات مردم است گفت: مسئولين به فكر مشكلات معيشتي مردم و اشتغال جوانان باشند.

به گزاش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال كريمي ظهر امروز در خطبه اين هفته نماز جمعه شهرستان بانه كه در مسجد جامع اين شهر برگزار شد، با اشاره به حوادث اخير و نا آرامي هايي كه در برخي از نقاط كشور اتفاق افتاد اظهار داشت: اين حوادث بدنبال  اعتراض به حق عده اي از مردم به وضعيت بيكاري، گراني و نامناسب بون مشكلات اقتصادي كشور با ورود جريان هاي ضد انقلاب و عده اي افراد فرصت طلب بوجود آمد كه جريان اعتراض را به  انحراف كشيده و با اغتشاش خسارت هايي را متوجه  بيت المال و اموال شخصي عده اي از مردم در برخي از نقاط كشور كردند.

وي از كم كاري برخي از مسئولين  و عدم شفاف سازي آنان در امور مختلف هم انتقاد كرد و افزود: امروز دشمنان قسم خورده ملت و  نظام اسلامي مترصد چنين فرصت هايي هستند كه نبايد با كم كاري زمينه چنين فرصت هايي را براي آنان فراهم كرد.

ماموستا كريمي با اشاره به آمار بالاي  بيكاري در كشور  و همچنين مشكلات اقتصادي اين دو  مقوله را از اساسي ترين مشكلات مردم در حال حاضر دانست و گفت: مسئولين بايد با تلاش و همت مضاعف  به فكر برطرف كردن مشكلات معيشتي مردم و اشتغال جوانان باشند.

امام جمعه موقت بانه تنها راه حل برون رفت از مشكلات امروزي كشور را در عمل به منويات مقام معطم رهبري و تحقق بخشي به سياست هاي اقتصاد مقاومتي برشمرد.

 وي گفت: رهبر معظم انقلاب با درك مشكلات كشور و گوشزد كردن خطر نفوذ دشمنان از طريق اين مشكلات در طي سال هاي اخير همواره به اقتصاد مقاومتي و ايجاد اشتغال براي جوانان تاكيد داشته اند كه متاسفانه از طرف مسئولين توجه چنداني به اين مهم نشده است.

ماموستا كريمي در ادامه سخنان خود دخالت دولتمردان آمريكايي در امور داخلي كشور را در حوادث اخير محكوم كرد و خاطرنشان كرد: البته مردم با حضور منسجم خود در محكوميت اغتشاشگران پاسخ قاطعي به اين دخالت ها دادند.

امام جمعه موقت بانه همچنين از صبر و بردباري مردم كردستان بويژه مردم بانه در اين حوادث هم  قدرداني كرد و گفت: مردم فهيم و بصير كردستان و مخصوصا شهرستان بانه  علي رغم داشتن مشكلات عديده معيشتي و اقتصادي در اين حوادث اخير راه بردباري و خويشتن داري را در پيش گرفتند كه جاي قدرداني دارد.

  وي امنيت و آرامش فعلي در كشور را گوهري گران قيمت و دست نيافتني دانست و گفت: همه مشكلات در سايه امنيت قابل حل شدن است و با ايجاد نا امني و آشوب نه تنها هيچ مشكلي حل نمي شود بلكه بر مشكلات هم افزوده مي شود.

ماموستا كريمي با تاكيد بر تلاش مضاعف مسئولين در حل مشكلات معيشتي مردم، هرگونه  كم كاري و سهل انگاري از طرف  مسئولين در حل مشكلات مردم را غير قابل توجيه دانست و گفت: مردم ايران سزاوار بهترين خدمات هستند.

وي همچنين از مسئولين امنيتي و كشوري خواست تا در برابر هرگونه فساد اقتصادي و حيف و ميل كردم بيت المال بايستند و در اين زمينه با متخلفين با قاطعي هر چه تمام برخورد كنند.    

  
 

 



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهمسئولينمشكلات اقتصادياشتغالحوادث؛

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی