یکشنبه 17 دی 1396 / 09:01|کد خبر : 3040|گروه : اقتصادي

دبير كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري بانه:

تصويب 21 طرح جديد اشتغالزايي در بانه/ زمینه اشتغال 144 نفر ديگر در بانه فراهم شد

تصويب 21 طرح جديد اشتغالزايي در بانه/ زمینه اشتغال 144 نفر ديگر در بانه فراهم شد

دبير كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بانه با بيان اينكه 21 طرح جديد اشتغالزايي در ششمين جلسه اين كارگروه به تصويب رسيده است گفت: با تصويب اين 21 طرح زمینه اشتغال 144 نفر دیگر از مردم بانه فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، حمید ساعدپناه شامگاه گذشته در پایان ششمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگاران از تصویب 21 طرح اشتغالزایی دیگر در ششمین نشست این کارگروه خبر داد.

 وی با بیان اینکه برای تصویب این طرح ها بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغالزایی فراگیر در نظر گرفته شده است افزود: باتصویب این تعداد طرح زمینه اشتغال 144 نفر ديگر در بانه فراهم خواهد شد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بانه، تصریح کرد: 14 طرح اشتغالزایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت، 2 طرح در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ یک طرح در حوزه راه و شهرسازی از جمله طرح های اشتغالزایی است که امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بانه به تصویب رسیده است.

وی همچنین تصویب یک طرح در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار 140 میلیون تومان با اشتغالزایی 3 نفر و یک طرح در زمینه ورزش با اعتبار 62 میلیون تومان را از دیگر طرح های تصویب شده در ششمین کارگروه اشتغال شهرستان برشمرد.

وی یادآورشد: دو طرح از تعداد 21 طرح تصویب شده این کارگروه بیش از 250 میلیون ریال تسهیلات نیاز دارد که به کارگروه اشتغال استان ارجاع داده خواهند شد.



برچسب ها :

اشتغالكارگروه اشتغالبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی