یکشنبه 17 دی 1396 / 10:10|کد خبر : 3042|گروه : اقتصادي

رئیس اداره میراث فرهنگی بانه:

بهره مندي 61 متقاضي بانه اي از تسهيلات مشاغل خانگي در حوزه صنايع دستي

بهره مندي 61 متقاضي بانه اي از تسهيلات مشاغل خانگي  در حوزه صنايع دستي

رئیس اداره میراث فرهنگی بانه از بهره مدي61 متقاضي بانه اي از تسهيلات مشاغل خانگي در حوزه صنايع دستي خبر داد.

سعدالله رحیمی خواه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: توجه به صنایع دستی همواره بعنوان يك منبع درآمد براي خانواده ها یکی از اولویت های این اداره بوده است چرا كه اين رشته می تواند تأثیر به سزایی در ایجاد مشاغل خانگی و تحقق سیاست هاي اقتصاد مقاومتي داشته باشد.

وي افزود: در همين راستا براي 61 نفر از فعالان حوزه صنايع دستي و جوياي كار كه متقاضيان دريافت تسهيلات براي ايجاد خود اشتغالي بودند تشكيل پرونده داده شده و در اين زمينه به بانگ هاي عامل معرفي شدند.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بانه تصريح كرد: براي اين تعداد متقاضي 340 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی پس از تكميل پرونده و مراحل اداري در بانك پرداخت خواهد شد.

رحیمی خواه خاطرنشان کرد: سالانه تعداد زيادي از علاقمندان به رشته هاي مختلف صنايع دستي  در کلاس های آموزش مربوط به صنایع دستی شرکت مي كنند  و در پايان دوره به آنها  مدرک مربوطه از این اداره اعطا مي شود.

وی يادآور شد: در همین راستا اداره میراث فرهنگی در طول سالجاری کلاس های متعددی را در حوزه آموزش مشاغل خانگی متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه براي علاقمندان و متقاضيان برگزار كرده است.



برچسب ها :

مشاغل خانگيصنايع دستيبانهارباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی