دوشنبه 18 دی 1396 / 10:47|کد خبر : 3043|گروه : سياسي

خروش انقلابي مردم مرزدار بانه در پاسخ به آشوبگران

خروش انقلابي مردم مرزدار بانه در پاسخ به آشوبگران

اقشار مختلف مردم شهر بانه امروز در اعتراض به آشوب های اخیر و اقدام ناشایست عده ای سود جو راهپیمایی خود جوش خود را در اين شهر انجام دادند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، اقشار مختلف مردم مرزدار شهر بانه امروز در اعتراض به آشوب های اخیر و اقدام ناشایست عده ای سود جو راهپیمایی خود جوش خود را در اين شهر انجام دادند.

در این اجتماع باشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بانه حرکت آشوبگران و تخریب کنندگان اموال عمومی را محکوم و انزجار و خشم خود را به برهم زنندگان نظم عمومی اعلام کردند.

مرزداران غيور بانه با برپایی راهپیمایی گسترده، ضمن محکومیت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم خود را از این تحرکات دشمن پسند اعلام و حمایت قاطعانه خود را از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
 

ماموستا حيدري امام جمعه شهرستان بانه نيز در پايان اين مراسم ضمن قدرداني از حضور با شكوه و گسترده مردم در اين راهپيمايي اظهار داشت: عده ای هنجارشکن با حرکات مذبوحانه خود سعی در ایجاد بی نظمی و به چالش کشیدن امنيت و آرامش مردم در جامعه داشتند که توطئه آنان اين بار هم با هوشیاری نیروهای نظامی، مسئولان و به ویژه بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وي افزود: ماداميكه مردم در صحنه حضور داشته باشند و از انقلاب و دستاوردهاي آن حراست كنند دشمن هرگز نخواهد توانست به مقاصد شوم خود دست يابد.

امام جمعه بانه امنيت و آرامش مردم را از مهمترين دستاوردهاي انقلاب برشمرد و گفت: اين امنيتي كه امروز به بهاي خون صدها هزار شهيد در كشور بدست آمده است نه تنها در منطقه بلكه در تمام جهان بي مانند است.

ماموستا حيدري تصريح كرد: اقتدار ملت ايران كه در سايه امنيت بدست آمده و روز به روز در حال افزايش است از ديگر دستاوردهاي نظام است كه امروز به خاري در چشم دشمنان تبديل شده است و آنان سعي دارند با بر هم زدن اين امنيت و آرامش كشور را از حركت در مسير رشد و توسعه دور كنند.

 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

مرتضی [دوشنبه 18 دی 1396 | 13:40] پاسخ

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب و این نظام خواهیم ایستاد
مرگ برآل سقوط خبیث----- مرگ بر آمریکای کثیف

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی