پنجشنبه 21 دی 1396 / 08:34|کد خبر : 3049|گروه : اقتصادي

نماینده مردم سقز و بانه:

تخصیص 150 میلیارد به حوزه راه در محور های منتهی به بانه

تخصیص 150 میلیارد به حوزه راه در محور های منتهی به بانه

نماینده مردم سقز و بانه از تخصیص 150 میلیارد ریالی به حوزه راه در مسیرهای منتهی به بانه خبر داد.

محسن بیگلری امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: دستور نهایی براي تخصیص 150 میلیارد ریال به حوزه راه  به منظور توسعه و بهسازی مسیر های منتهی به بانه از دولت اخذ شد.

وی افزود: این اعتبار برای توسعه و بهسازی مسیرهای منتهی به بانه اعم از بانه - سقز؛ بانه - مریوان؛ بانه - سردشت و همچنین سقز به مریوان اختصاص
یافته است.

بیگلری با اشاره به مسافر پذیر بودن بانه و شرایط نامناسب زیر ساخت های جاده ای در این مسیر خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار برای توسعه و بهسازی
مسیرهای مواصلاتی به بانه از مدتها پیش در دستور کار بود که با توجه به کمبود منابع مالی دولت بي نتيجه مانده  بود.

نماینده مردم سقز و بانه گفت: در سفر اخیری که دکتر تاج گردون رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس به بانه آمدند از نزدیک وضعیت راه دسترسی به
بانه هم از طرف مریوان و هم از سمت سقز بانه را مشاهده کردند که اين موضوع در اخذ دستور نهایی مبلغ تخصسص يافته بسیار تاثیر گذار بود.

وی گفت: در همین سفر طی نامه ای دستور تخصیص اعتبار برای توسعه راه های ارتباطی مذکور از دکتر تاح گردون اخذ شد و  ضميمه نامه قبلي به حضور دکتر نوبخت رسید.

بیگلری یادآور شد: در نهایت امروز دستور نهایی تخصیص 15 میلیارد تومان برای حوزه راه در محورهای مذکور اخذ شده است که به محض واریز عملیات اجرایی در این مسیرهای منتهی به بانه آغاز بکار خواهد کرد.

نماينده مردم سقز و بانه تصريح كرد: بسياري از اين مسيرها مانند بانه سردشت و همچنين بانه سقز پيمانكار دارند ولي به دليل كمبود منابع مالي تا به امروز عمليات وسعه و بهسازي اين مسيرها متوقف شده بود كه با جذب اعتبار 150 ميليارد ريالي دوباره شاهد از سر گيري اين پروژه ها خواهيم بود.



برچسب ها :

بيگلرياعتبار؛راهبانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی