پنجشنبه 21 دی 1396 / 07:50|کد خبر : 3050|گروه : فرهنگي

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه:

شورای نظارت بر فعالیت های قرآنی در بانه ایجاد می شود

شورای نظارت بر فعالیت های قرآنی در بانه ایجاد می شود

رئیس اداره تبلیغات و فرهنگ اسلامی شهرستان بانه از ایجاد و راه اندازی شورای نظارت بر فعالیت های قرآنی این شهرستان خبر داد.

حسن رهبر امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ساماندهی و هماهنگی بر فعالیت های قرآنی در شهرستان بانه یک شورا با عنوان شورای نظارت بر فعالیت های قرآنی در اين شهرستان ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقدمات تشکیل این شورا انجام شده است افزود: برای ایحاد این شورا انتخاباتی تا پایان سال جاري برگزار خواهد شد كه اعضای آن از طریق برگزاری انتخابات برگزیده می شوند.

حجت الاسلام رهبر تصریح کرد:در همین راستا 40 نفر از فعالان قرآنی شهرستان بانه اعم از مربیان قرآن؛ مدیران موسسات قرانی و رئیسان خانه های قرآن برای این امر شناسایی شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه خاطرنشان کرد: جلسه هماهنگی نهایی این شورا نیز طی هفته آینده با حضور امام جمعه؛ فرماندار و جمعی از فعالان قرآنی در فرمانداری بانه برگزاز خواهد شد.

وی همچنین از ایجاد مجمع خیرین قرآنی شهرستان بانه نیز خبر داد و گفت: این مجمع نیز تا پایان سالجاری و به احتمال زیاد در اسفند ماه سالجاری
تشکیل خواهد شد.


وی با بیان اینکه تا کنون برای این مجمع نیز 20 خیر قرآنی شناسایی شدند افزود: تشکیل مجمع مذکوز نیز تاثیر بسزایی در ساماندهی و کیفیت بخشی به فعالیت های قرآنی خواهد داشت.

 
 


برچسب ها :

شوراي نظارت بر فعاليت هاي قرآنيبانهآرباباخبرانتخاباتفعاليت هاي قرآني

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی