یکشنبه 24 دی 1396 / 11:46|کد خبر : 3053|گروه : فرهنگي

مدير آموزش و پرورش بانه :

شوراي آموزش و پرورش بانه براي سومين سال متوالي اول شد

شوراي آموزش و پرورش بانه براي سومين سال متوالي اول شد

مدير شوراي آموزش و پرورش بانه از كسب رتبه اول استاني توسط شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان براي سومين سال متوالي خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز  مراسم نمادین زنگ مشارکت  بمناسبت آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش در  دبستان دخترانه هیئت امنایی مهربان این شهرستان برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه در اين مراسم ضمن تبريك بمناسبت اغاز هفته شوراهاي آموزش و پرورش اظهار داشت: طبق اعلام اداره كل آموزش و پرورش استان كردستان شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر استاني بین شوراهای آموزش و پرورش کردستان شده است.

وی مشارکت خوب  مردم و خیرین در امور مختلف آموزش و پرورش از جمله مدرسه سازي و ايجاد فضاهاي آموزشي ؛ تشکیل جلسات منظم شورا ، مصوبات متناسب با مشكلات و اجرایی شدن اين مصوبات با استفاده از بكارگيري توان و ظرفيت دستگاه هاي اجرايي و مشاركت مردم  را از مهمترین دلایل این موفقيت عنوان کرد.

خضری مشارکت و حضور مردم و اولیای دانش آموزان را در زمینه های مختلف آموزشی بسيار لازم  دانست و خاطرنشان کرد: قطعا جامعه بزرگ  آموزش و پرورش بدون حضور و مشارکت مردم نخواهد توانست به رسالت واقعی خود که همان  تربیت نسلی پویا و متعهد است دست یابد.

وی؛ شوراهای آموزش و پرورش را از برکات نظام تعلیم و تربیتي در دوران پس از انقلاب برشمرد و گفت: زمینه سازی و ایجاد بستر هاي لازم برای مشارکت مردم در امور مختلف آموزش و پرورشي از اهداف اصلی تشكيل این شورا در 26 دي ماه ستا 1372  است.

خضری همچنین تمرکز زدایی و تفویض اختیار در امور آموزش و پرورش را از دیگر اهداف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش برشمرد و یادآور شد: رمز موفقیت دستگاه های تعلیم و تربیت در کشورهای توسعه یافته دنيا نيز بر اساس همين اصول است.

 



برچسب ها :

مدير آموزش و پر.ورش بانهرتبه اولشوراهاي آموزش و پرورشبانهمدرسه سازي

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی