دوشنبه 25 دی 1396 / 14:47|کد خبر : 3055|گروه : سياسي

سردار رجبی:

مردم مشكلات اقتصادي و معيشتي دارند/ حل مشكلات با تلاش جمعي امكان پذير است

مردم  مشكلات اقتصادي و معيشتي دارند/ حل مشكلات با تلاش جمعي امكان پذير است

سردار رجبی با بيان اينكه مهمترين دغدغه مردم در شرايط كنوني مشكلات اقتصادي و معيشتي است گفت: حل اين مشكلات با اتحاد و همبستگي مسئولين امكان پذير است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سردار محمد حسین رحبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و قرارگاه استانی شهید شهرامفر كردستان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان بانه با اشاره به شرايط كنوني كشور گفت:  در حال حاضر  مشكلات اقتصادي و معيشتي مهمترين مسئاله مردم است كه حل اين  مشكلات با اتحاد و همبستگي مسئولين امكان پذير است.
 

وی با اشاره به حجم محرومیت و عقب ماندگی ها در استان کردستان افزود: با توجه به این حجم از محرومیت ها كه در استان كردستان وجود دارد مي طلبد كه  مسئولین کردستانی در راستاي حل اين مشكلات با اتحاد بيشتر و تلاش مضاعف تري كار كنند.

 

سردار رجبی با تاکید بر تعامل و همراهی همه مسئولین در ارائه خدمت به مردم خاطرنشان کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ورد سپاه در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری لذا اين موضوع همواره  بعنوان يكي از اولويت هاي سپاه قرار دارد و ما آمادگي داشته و داريم تا در راستاي محروميت زدايي و محروميت ياري در  کنار دولت کمک کار آنان باشيم.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به وضعيت مطوب امنيت در كشور و استان كردستان گفت: خوشبختانه امروز به بركت خون شهيدان ، رهبري داهيانه مقام معظم رهبري وهمچنين  وجود ملت هميشه بيدار ايران هيچ گونه مشكل امنيتي كشور را تهديديد نمي كند و تنها در حوزه معيشت و اقتصاد است كه مردم با مشكل مواجه هستند.

 وي با اشاره حوادث اخیر و نا آرامي ها در برخي از شهرهاي كشور هم گفت: در ابتدا مردم به وضعیت گرانی و مشکلات معیشتی معترض بودند که عده ای فرصت طلب و آشوبگر شامل  ته ماندگان  منافقین و سلطنت طلب ها كه كارنامه اي سياه در نزد ملت ايران دارند از این شرایط سوء استفاده کرده و جریان اعتراضات به حق مردم را به بیراهه و آشوب کشاندند.

 

سردار رجبي  ضمن قدرداني از هوشياري مردم خاطرنشان كرد: خوشبختانه ملت هميشه بيدار و در صحنه ايران اسلامي بلافاصله خطر را احساس كرده و صف خود را از آشوبگران جدا كردند و باري ديگر دشمنان اين نظام را در رسيدن به اهداف شومشان ناكام گذاشند.

 

فرمانده قرارگاه استاني شهيد شهرامفر تصريح كرد: مسئولين بايستي دست در دست هم داده  و با تلاش و اتحاد هر چه بيشتر در راستاي حل و برطرف كردن  مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم  تلاش كنند و راه بر اي نفوذ و سوء استفاده فرصت طلبان ببندند.

 

وي ضمن قدرداني از صبر و حوصله مردم در تحمل مشكلات گفت: مردم قدرشناس كردستان كه بواسطه مرزي بودن و محروميت مشكلات مضاعف تري را تحمل مي كنند همواره با صبر و خويشتن داري در برابر مشكلات رفتار كردند و در طول اين چند دهه از عمر انقلاب همه مشكلات اعم از تحريم، تهديد و جنگ را دوشادوش با ملت بزرگ ايران تحمل كردند.

 سردار رجبي در بخش ديگري از سخنان خود به  موضوع كولبري هم اشاره كرد و گفت: اين معابر كولبري با توجه به آمار بالاي بيكاري و فراهم نبودن زمينه هاي اشتغال پايدار و با نظر مساعد سپاه ايجاد شده است و  لذا با توجه به  تهديدات  و حساسيت هايي كه در مرز وجود دارد از همه افرادي كه از اين معابر مرزي  كالا وارد مي كنند درخواست داريم كه فقط در معابر رسمي و تعريف شده  فعاليت كنند و از طرفي ديگر اقلام مجاز را  وارد كنند.

فرمانده سپاه بيت المقدس استان كردستان از ائمه جمعه و جماعات در روستاهاي مرزي استان خواست تا آنها نيز در مراسمات ديني و مذهبي با كولبران را نسبت به خطر هرگونه تردد غير مجاز مرزي براي جلوگيري از هرگونه خطر احتمالي اعم از شليك مرزبانان و يا خطر انفجار مين آگاه سازند.

سردار رجبي در ادامه شرط ورود سپاه در اقدامات مردم ياري و محروميت زدايي را در مرحله اول خواست خود مردم و در گام بعدي مشاركت خود آنان در اجرايي كردن مطالبات شان برشمرد و گفت: اگر خود مردم بخواهند و در كارها با سپاه مشاركت كنند آماده ايم كه در كنار دولت در بحث محروميت زدايي و مردم ياري به آنها ارائه خدمت كنيم.
 



برچسب ها :

سردار رجبيمشكلات اقتصاديمردمكردستانآيين توديع و معارفهفرماندهان سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی