سه شنبه 26 دی 1396 / 12:00|کد خبر : 3057|گروه : اجتماعي

رئيس مركز بهداشت بانه:

دو تن مواد غذایی تاريخ گذشته در بانه كشف و ضبط شد

دو تن مواد غذایی  تاريخ گذشته در بانه كشف و ضبط شد

رئيس مركز بهداشت بانه از كشف و ضبط دو تن مواد غذایی تاريخ گذشته و فاسد در بانه خبر داد.

علی شالباف امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در اين خصوص اظهار داشت: اين مقدار مواد غذايي فاسد و تاريخ گذشته در پی گزارشات مردمی یکی از شهروندان در يك انبار مواد غذایی در یکی از نقاط شهر بانه توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اين شهرستان كشف و ضبط شد.

وی افزود: در جریان بازرسی توسط بازرسان واحد بهداشت و محيط مركز بهداشت شهرستان بانه  از انبار مذکور حدود دو تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته كشف و  ضبط گردید.

رئیس مرکز بهداشت بانه ارزش ریالی این مواد غذايي تاريخ گذشته  را 170 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: انواع آبمیوه های پاکتی؛ انواع نوشیدنی استک، پفک و تخمه آقتابگردان از این انبار مواد غذايي ضبط گردید.

وی تصریح کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده تخلف به مراجع غذایی ذی ربط معرفی شد و در آينده با حضور نماينده دادستان نسبت به معدوم سازي مواد غذايي تاريخ گذشته اقدام خواهد شد.

شالباف مشارکت های جدی مردم در کنترل و شناسایی مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف را بسیار مهم عنوان و خاطر نشان کرد: تحقق این امر به نوبه خود بسیاری از معضلات ناشی از آن را کاهش می دهد.

اين مسئول  از شهروندان خواست در صورت برخورد با فروشگاه هايي كه مواد غذايي تاريخ مصرف گذشته در محل كسب خود نگهداري مي کند، مراتب را سريعاً با شماره تماس 190" (سامانه شكايات) بصورت  رايگان گزارش کنند.



برچسب ها :

مواد غذايي فاسدبانهمركز بهداشتآرباباخبربازرسان بهداشت محيط

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی