چهارشنبه 27 دی 1396 / 08:53|کد خبر : 3059|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

مراسم دهه فجر امسال در بانه باشکوهتر برگزار می شود

مراسم دهه فجر امسال در بانه باشکوهتر برگزار می شود

فرماندار بانه با اشاره به برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر بانه در سال جاری گفت: مراسمات دهه فجر امسال با شکوه بیشتر در بانه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد فلاحی امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر امسال شهرستان بانه که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بانه و اعضای کمیته های دهه فجر این شهرستان در فرمانداری بانه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس داخلي و خارجي  بایستی امسال برنامه های گرامیداشت دهه فجر با شکوه هر چه بیشتر در مقايسه با سنوات گذشته در بانه برگزار شود.

وی ضمن تاكيد بر ضرورت نوآوری و ابتکار در اجرای برنامه های دهه فجر امسال افزود: برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسمات یوم الله دهه فجر بایستی تعامل و هماهنگی لازم بيش از هر زمان ديگري در بین کمیته ها وجود داشته باشد.

محمد فلاحی تصریح کرد: کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بانه امسال بایستی نسبت به فضاسازی محیطی تلاش بیشتری کند چرا که اجرای هنرمندانه و نشاط آفرینی در برنامه ها و آیین های گرامیداشت دهه مبارک فجر، موجب ماندگاری و روشنگری بیشتر ابعاد فرهنگی آن می شود.
 

فرماندار بانه همچنين از افتتاح و بهره برداري از چند پروژه عمراني و خدماتي مهم در بانه همزمان با دهه مبارك فجر امسال خبر داد و گفت: در آيين بهره برداري از اين پروژه ها مسئولين كشوري و استاني هم حضور خواهند داشت.



برچسب ها :

فرماندار بانهپروژه هاي عمرانيافتتاحبانهدهه فجرآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی