چهارشنبه 27 دی 1396 / 09:14|کد خبر : 3060|گروه : سياسي

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه:

دهه فجر امسال 90 برنامه فرهنگی ورزشی در بانه اجرا می شود

دهه فجر امسال 90 برنامه فرهنگی ورزشی در بانه اجرا می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه از برگزاری و اجرای 90 برنامه متنوع فرهنگی؛ ورزشی در طول دهه فجر امسال در بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ سرهنگ مصطفی پیرزاد ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان بانه گفت: کمیته نیروهای مسلح شهرستان بانه امسال 90 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی را برای ایام الله دهه فجر امسال پیش بینی کرده است.

وی افزود: این برنامه ها توسط حوزه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف بسیج با همکاری بخشداری ها و دهیاران در سطح شهرستان بانه برگزار خواهد شد.

سرهنگ پیرزاد با اشاره به برنامه های شاخص این کمیته در ایام الله دهه فجر گفت: برگزاری محفل انس با قرآن؛ برگزاری نشست های روشنگری در ارتباط با مسائل روز؛ برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی؛ ارائه تخفیف 50 درصدی به بازاریان بسیجی در خصوص صدور جواز کسب از جمله برنامه های شاخص کمیته نیروهای مسلح در ایام الله دهه فجر است.

معاون سپاه بانه گفت: رده های بسیج در بخش ها و روستاهای بانه آمادگی دارد که بمنظور ارائه یک برنامه واحد و  کیفی با بخشداران و دهیاران در سطح شهرستان همکاری لازم را داشته باشد.

وی همچنین نواختن زنگ انقلاب در مدارس بخش های شهر بانه؛ دیدار و سرکشی از بسیجیان کم بضاعت و بی بضاعت را از دیگر برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر امسال برشمرد.



برچسب ها :

دهه فجربرنامه هاي فرهنگيسپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی