پنجشنبه 28 دی 1396 / 10:31|کد خبر : 3061|گروه : اجتماعي

22 پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در بانه افتتاح می‌شود

22  پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در بانه افتتاح می‌شود

فرماندار بانه از برگزاري برنامه هاي متنوعي بمناسبت دهه فجر در بانه خبر داد و گفت: 22 پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در بانه افتتاح می‌شود.

محمد فلاحي، امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، به تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های بی‌امان دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران بایستی برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت مردم و شور و نشاط خاصی برگزار شود.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آگاهی نسل‌های جوان را مهم‌ترین اصل در تداوم حفظ انقلابی‌گری عنوان کرد و افزود:دهه فجر فرصت مناسبي براي اين دستاوردها است بطوريكه امسال علي رغم برنامه هاي متنوعي كه  بمناسبت دهه فجر در بانه پيش بيني شده است از 22  پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در اين شهرستان نيز بهره برداري مي شود.

فرماندار بانه با تأکید بر اینکه 22 پروژه عمرانی، خدماتی و بهداشتی هم‌زمان با دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: براي اين پروژه ها بيش از 500 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.

وي افتتاح بيمارستان 98 تختخوابي گلشهر بانه ، بهره برداري از پروژه انتقال آب اضطراري سد عباس آباد، افتتاح درمانگاه تخصصي شهرستان بانه و چند پروژه راه روستايي را جزو مهم‌ترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در بانه عنوان كرد.



برچسب ها :

افتتاحپروژهدهه فجربانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی