شنبه 30 دی 1396 / 08:05|کد خبر : 3064|گروه : اجتماعي

رئيس جمعيت هلال احمر بانه:

امدادرساني هلال احمر بانه به 120 خودروي گرفتار در برف و كولاك

امدادرساني  هلال احمر بانه به 120 خودروي گرفتار در برف و كولاك

رئيس جمعيت هلال احمر بانه گفت: 120 خودرو ي گرفتار برف و كولاك در محور بانه - سقز "گردنه خان" توسط نجاتگران و امدادگران هلال احمر بانه در مسیر رها سازی و امدادرسانی شدند.

آزاد فتاحی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در اين خصوص اظهار داشت: از عصر روز گذشته همزمان با شروع بارش ها امدادگران جمعيت هلال احمر شهرستان بانه مستقر در پایگاه امداد و نجات بين جاده ای گردنه خان و تعدادي از امدادگران ستادي هلال احمر اين شهرستان به حالت آماده باش در آمده و در مسيرهاي پرتردد و برف گير استقرار يافتند.

وی افزود: با شدت بارش ها كه از عصر روز جمعه آغاز و تا بامداد روز شنبه هم ادامه داشت تعداد  15 نفر از امدادگران جمعيت هلال احمر شهرستان بانه در محور سقز - بانه كه از مسيرهاي اصلي پرتردد و برف گير مي باشد مشغول امداد رسانی و ارائه خدمت به مسافران و خودروهای گرفتار در برف بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه تصریح کرد: امدادگران جمعيت هلال احمر در مدت مذكور حدود 120 خودروی گرفتار در برف و کولاک را كه غالبا زنجير چرخ هم به همراه نداشتند امدادرساني كرده و از برف و كولاك رها ساختند.

فتاحي  همچنین از اسکان اضطراری 5 خانوار گرفتار در برف و كولاك و مانده در راه نيز در پایگاه امداد و نجات بین جاده ای گردنه خان این شهرستان خبر داد و گفت: این خانوارها نیز شامگاه گذشته در این پایگاه بصورت اسکان اضطراری داده شدند.

وی تصريح كرد: روز گذشته همچنين تعداد 70 بسته غذايي نيز در بين مسافران گرفتار در برف و كولاك مخور بانه سقز توسط امدادگران جمعيت هلال احمر بانه توزيع شد.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بانه همچنين  از همکاری تیم آفرود بانه در امداد رسانی به مسافران در راه مانده و خودروهای گرفتار در برف و کولاک هم تقدیر کرد و گفت: شامگاه گذشته سه دستگاه خودروی آفرود امدادگران هلال احمر را در  امداد رسانی به مسافران مانده در راه کمک کردند



برچسب ها :

امداد رسانيهلال احمربانهمسافرگرفتار در برف و كولاكرهاسازي

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی