شنبه 30 دی 1396 / 10:05|کد خبر : 3065|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه خبر داد:

مامور قلابي ادارات خدمات رسان در بانه به دام افتاد

مامور قلابي ادارات خدمات رسان در بانه به دام افتاد

فرماندار بانه گفت: مامور قلابي ادارات خدمات رسان بانه در دام پليس بانه گير افتاد.

محمد فلاحی در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر، در  این خصوص اظهار داشت: فردی که با جعل عنوان مامور ادارت خدمات رسان" آب، برق و گاز" مردم را فریب مي داد، شامگاه گذشته توسط پليس آگاهي شناسایی و دستگیر شد.

وی در تشريح اين خبر افزود: فرد مذكور با این عنوان كه مامور ادارات خدمات رسان است و براي قرائت كنتورها آمده است اطمینان صاحب خانه را جلب می کرد و پس از اینکه وارد منازل مردم می شد با توسل به زور اقدام به سرقت از آنها می کرد.

فرماندار بانه تصریح کرد: در پي گزارشات مردمي و از طرفي ديگر هم با توجه به حساسیتي كه اين موضوع داشت تحقيق در اين مورد توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان بانه آغاز شد تا اينكه ماموران با بررسی های همه جانبه در اقدامی غافلگیرانه شامگاه گذشته متهم را شناسایی و دستگیر کردند

وی در ادامه همچنین از دستگیری اعضای یک باند سرقت سه نفره  که اخیراً اقدام به سرقت از منازل شهروندان بانه ای می کردند هم خبر داد و گفت: این افراد نیز در عملیاتی جداگانه توسط پليس در بانه دستگیر شدند.

فرماندار بانه از شهروندان خواست به افراد ناشناسی که تحت عنوان مامور دولت و ادارات خدمات رسان به درب منازل آنها مراجعه می کنند، بدون درخواست مدارک شناسایی، اجازه ورود ندهند.



برچسب ها :

مامور قلابيبانهپليسفرماندار بانهسرقت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی