دوشنبه 2 بهمن 1396 / 11:50|کد خبر : 3072|گروه : اجتماعي

رئيس راهنمايي و رانندگي بانه:

16 نقطه پرتصادف و 3 نقطه حادثه خیز در بانه شناسایی شد

16 نقطه پرتصادف و 3 نقطه حادثه خیز در بانه شناسایی شد

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه گفت: بر اساس بررسی کارشناسان راهنمایی و رانندگی بانه تعداد 16 نقطه پرتصادف و 3 نقطه حادثه ساز در شهر بانه شناسایی شده است.

سرگرد سیروس عمید امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در خصوص این موضوع اظهار داشت: بر اساس آخرين بررسي هاي ميداني کارشناسان اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان بانه در خصوص نقاط پرتصادف و حادثه خیز شهر بانه تعداد 16 نقطه پرتصادف و 3 منطقه حادثه خیز در سطح شهر بانه شناسایی شده است.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی بانه طبق رسالتی که در این زمینه دارد نقاط مذکوز را به منظور انجام اقدامات ایمن سازی به شهرداری معرفی و چندین جلسه در این زمینه با ادارات ذي ربط برگزار كرده است.

سرگرد عمید تصریح کرد: حد فاصل بلوار مرزبان تا محله مولوی؛ مقابل دانشگاه پیام نور بانه و حدفاصل میدان جهاد تا میدان چومان سه نقطه حادثه خیز شهرستان بانه در زمینه تصادفات منجر به فوت شهر بانه می باشد.

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه خاطرنشان کرد: در مکاتبات و جلسات حضوری که با شهردار بانه داشتیم نسبت به ایمن سازی این سه نقطه تاکید شده است و امیدواریم شهرداری با همکاری سایر نهادهای ذی ربط با نصب تابلوهای هشدار دهنده؛ ایجاد سرعت کاه و تابلوهای آشکارساز نسبت به ایمن سازی این نقاط اقدام کند.
 

وي در ادامه به موضوع تصادفات درون شهري در بانه هم اشاره كرد و گفت:  از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه  امسال در زمینه تصادفات چه در بخش تصادفات منجر به فوت و چه بحث تصادفات جرحي با كاهش موجه بوديم بطوريكه در تصادقات منجر به فوت 45 درصد کاهش و در زمینه تصادفات جرحی نیز 26 درصد کاهش در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته در بانه  روبرو بودیم.

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه انجام اقدامات فرهنگی؛ آموزشی و اعمال قانون در برابر تخلفات بویژه تخلفات حادثه خیز را از دلایل کاهش تصادفات در بانه طي مدت مذكور برشمرد.

اين مسئول در بحث تصادفات درون شهري منجر به جرح  نيز خاطرنشان كرد: عدم استفاده از كلاه ايمني از طرف موتور سواران و همچنين عدم آشنايي عابرين پياده با قوانين مربوط به عابرين هنگام عبور از طول و عرض معابر دو دليل عمده در وقوع تصادفات جرحي درون شهري  بانه است.

 



برچسب ها :

تصادفاتبانهدرون شهريراهورحادثه خيزتصادفآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی