سه شنبه 3 بهمن 1396 / 11:51|کد خبر : 3074|گروه : سياسي

معاون سپاه بانه:

امنيت پايدار در بانه كاملا بومي و مردمي است

امنيت پايدار در بانه كاملا بومي و مردمي است

معاون هماهنگ كننده سپاه بانه در مراسم يادواره شهداي آبروي محله ما در روستاي سبدلو با اشاره به امنيت پايدار مردمي در اين شهر گفت: امنيت پايدار در بانه كاملا بومي و مردمي است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ مصطفی پیرزاد معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه ظهر امروز در مراسم یادواره "شهداي آبروي محله " گراميداشت شهيد "حسن رحيمي" كه در روستای سبدلو از توابع بخش مرکزی شهرستان بانه در مقابل خانه این شهید گرانقدر برگزار شد، با اشاره به آمار شهداي بانه گفت: شهرستان مرزي بانه با تقدیم 840 شهید از ابتدای انقلاب تا به امروز وفاداراي خود را به انقلاب و میهن اسلامی ثابت کرده است.


وي افزود: با مرور كوتاهي از حوادث اين شهرستان در خواهيم يافت كه از اوايل انقلاب مردم مومن و انقلابي بانه در كنار ساير رزمندگان در برابر تجاوزات رژيم بعثي و گروهك هاي ضد انقلاب ايستادگي كردند و امنيت پايدار مردمي را براي اين شهر مرزي به ارمغان آوردند بطوريكه مي توان گفت امنيت در شهر بانه  كاملا مردمي و بومي است.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه تصریح کرد: دشمن امروز در جبهه ديگري و در قالب جنگ نرم مشغول مبارزه با ملت مسلمان ایران است و اين موضوع مي طلبد كه ما نيز در عرصه جنگ نرم و فرهنگي با دشمن مقابله كنيم.

وی فضای مجازی را یکی از ابزارهای اصلی دشمن در جنگ نرم  برشمرد و گفت: امروز دشمن با راه اندازي كانال هاي مختلف فرهنگي، سياسي و اجتماعي  با هدف براندازي نظام  درصدد نا اميد كردن مردم از مسئولين و انقلاب است بطوريكه در جریانات اخیر ديديم با استفاده از همين ابزار چگونه از فضاي اعتراضي بوجود آمده استفاده كرد و آن را به سمت آشوب و اغتشاش سوق داد.

سرهنگ پيرزاد از مسئولين بويژه خانواده‌ها خواست تا بيش از گذشته مراقب فرزندان خود به‌ ویژه نسل جوان باشند تا ندانسته در دام توطئه هاي شسطاني بيگانانگان و ايادي آنان گرفتار نشوند.
 

محمد صبوری بخشدار بخش مرکزی شهرستان بانه نیز در ادامه این مراسم، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون مجاهدت و ایثار شهدا دانست و به تداوم راه شهیدان تاکید کرد.

وی با اشاره به تعداد شهدای بخش مرکزی بانه افزود: بخش مرکزی بانه با تقدیم بیش از 30 شهید و 19 جانباز سرافراز در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده است.

گفتني است كه شهيد حسن رحيمي در مهر ماه سال 62 درگيري با ضد انقلاب در روستاي نژو به درجه رفيع شهادت نايل آمد.



برچسب ها :

يادوارهشهيدآبروي محلهبانهبخش مركزيروستاي سبدلوضد انقلابآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی