شنبه 7 بهمن 1396 / 08:49|کد خبر : 3081|گروه : اجتماعي

مه گرفتگی در گردنه خان بانه/ محدودیت دید رانندگان در اين گردنه

مه گرفتگی در گردنه خان بانه/ محدودیت دید رانندگان در اين گردنه

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بانه گفت: مه گرفتگی در گردنه خان بانه ، موجب کندی سرعت خودروها و محدودیت دید رانندگان شده است.

"انور طاهايي" در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام اين موضوع اظهار داشت: بارش برف در ارتفاعات كوهستاني محور بانه - سقز در "گردنه خان" از بامداد امروز به طور متناوب ادامه داشته است و راهداران مستقر در راهدارخانه زمستاني اين گردنه نسبت به پاکسازی مسير اقدام کرده اند.

وی با بیان اینکه همه راه های اصلی و فرعی شهرستان بانه باز است ادامه داد: راهداران نسبت به بازدید و پاکسازی راه های روستایی نیز اقدام کرده اند و در حال حاضر هیچ راه روستایی بسته نیست.

رئيس اداره راهداري بانه با بیان اینکه گردنه خان بانه در محور اصلي بانه به سقز قرار دارد و  برفگیر و سخت گذر است خاطرنشان كرد، اين گردنه  مهمترین گردنه شهرستان بانه  است كه 8 اكيپ  در پایگاه راهداری زمستانی برای برفروبی و پاکسازی جاده بانه سقز هم اینک فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پديده غالب در گردنه خان بانه مه گرفتگی شديد است كه موجب کندی سرعت خودروها و محدودیت دید رانندگان شده است.

طاهايي از رانندگان خواست براي تردد در محور بانه - سقز ضمن رعايت نكات ايمني حتما زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند و حتي الامكان ظرف دو روز آينده با توجه به تداوم بارش ها و لغزندگي مسير از سفرهاي غير ضروري در اين محور خودداري كنند.



برچسب ها :

مه گرفتگيبانهراهگردنه خانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی