سه شنبه 10 بهمن 1396 / 08:32|کد خبر : 3089|گروه : اقتصادي

فرماندار بانه:

28 طرح اشتغالزايي جديد در بانه تصويب شد

28 طرح اشتغالزايي جديد در بانه تصويب شد

فرماندار بانه از تصويب 28 طرح اشتغالزايي جديد در هفنمين جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بانه خبر داد.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ محمد فلاحی در پايان هفتمین نشست  اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز 28  طرح اشتغالزايي جديد كه قبلا به دبيرخانه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بانه ارسال شده بود پس از بررسي توجيهات مربوطه در كارگروه اشتغال شهرستان بانه به تصويب رسيد.

وي افزود: اين 28 طرح جديد شامل 17 طرح اشتغالزايي شهري و 11 طرح اشتغالزايي شهري مي باشد كه زمينه اشتغال 108 نفر را در شهرستان بانه فراهم خواهد كرد.
 

فرماندار بانه تصريح كرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع 76 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل تسهیلات اشتغال فراگیر شهرستان بانه اختصاص داده شده است.

وي با اشاره به وضعيت اشتغال در شهرستان بانه خاطرنشان كرد: ایجاد مشاغل پایدار در این شهرستان از اهمیت و ضرورت بالايي برخوردار است و مي بايست همه مدیران دستگاه های اجرایی اشتغال را به عنوان یکی از دغدغه های جدی مردم و جوانان در اولويت اقدامات خود قرار داده و براي برطرف كردن اين مشكل اقدام كنند.
 

نماينده عالي دولت در بانه  خواستار حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اشتغالزايي شد و همه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها را مکلف به هدایت صحیح متقاضیان، و ایجاد انسجام و هماهنگی در مجموعه اداری خود کرد.



برچسب ها :

طرح اشتغالزاييبانهتصويبفرماندار بانهاشتغالسرمايه گذاري

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی