سه شنبه 10 بهمن 1396 / 08:27|کد خبر : 3090|گروه : اقتصادي

رئيس اداره كار بانه:

52 طرح اشتغالزايي در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري بانه به تصويب رسيده است

52 طرح اشتغالزايي در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري بانه به تصويب رسيده است

رئيس اداره كار بانه گفت: 52 طرح اشتغالزايي در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري اين شهرستان طي 4 ماه گذشته به تصويب رسيده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ حمید ساعد پناه رئیس اداره کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بانه در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه از تصویب 52 طرح اشتغالزایی در کارگروه اشتغال این شهرستان تا پایان ششمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري اين شهرستان در مدت 4 ماه گذشته خبر داد.

 

وی با بيان اينكه برای تصویب این طرح ها اعتباری حدود 34 میلیارد و 613 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: با اجراي طرح هاي مذكور زمينه اشتغال براي 575 نفر در شهرستان بانه ايجاد خواهد شد.

 

ساعد پناه با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی بالای 250 میلیون تومان به کارگروه اشتغال استان ارجاع داده می شود تصریح کرد: تا کنون 15 طرح اشتغالزایی نیز در شهرستان بانه به دلیل اینکه بالای 250 میلیون تومان بوده اند پس از تایید در کارگروه شهرستان برای تائید نهایی به کارگروه اشتغال استان ارجاع داده شده است.

 

رئیس اداره کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی بانه یادآور شد؛ سهم استان کردستان از اعتبارات اشتغالزایی 644 میلیارد تومان است که به تناسب آن ده درصد سهم شهرستان بانه است که از مجموع این اعتبارات 60 درصد آن به صورت ابلاغی به بانک های عامل در شهرستان معرفی و 40 درصد مابقی نیز به صورت شناور است.

حمید ساعدپناه دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه در ادامه طرح های جديد ارسال  شده به دبيرخانه كارگروه  اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بانه را 28 طرح كه مهمترين آنها شامل  توسعه کارخانه تولید لامپ بانه، 2 طرح فرهنگی-گردشگری، راه اندازی 2 واحد شرکت تعاونی خدمات رفاهی و حسابداری، توسعه و تجهیز یک مرکز امدادخودرو، ایجاد 2 طرح بزرگ در حوزه شهرسازی، راه اندازی یک کارگاه بزرگ صنایع دستی و یک واحد گلخانه ذکر کرد.

وي در خصوص سامانه رصد هم گفت:  تاکنون 77 نفر در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت نام و برای آنها شغل ایجاد شده است که بیشتر در بخش صنعت، معدن و تجارت بوده است.

 



برچسب ها :

بانهكارگروه اشتغالطرحرئيس اداره كار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی