پنجشنبه 12 بهمن 1396 / 08:39|کد خبر : 3092|گروه : اجتماعي

رئیس شرکت گاز بانه:

320 خانوار روستایی بانه از نعمت گاز بهره مند می شوند

320 خانوار روستایی بانه از نعمت گاز بهره مند می شوند

رئیس اداره گاز بانه از بهره مندی 320 خانوار روستایی بانه از نعمت گاز در دهه فجر امسال خبر داد.

"شیرکو خندانی" امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اعلام این موضوع اظهار داشت: 7 پروژه گاز رسانی روستایی شهرستان بانه در  دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: روستاهای کنده سوره؛ بانوان؛ بلکه و 4 کوخ بزرگ شهرستان بانه شامل کوخ های حاجی قادر؛ حاجی سلیم؛کوخ زارعی و گویزل از جمله روستاهای بانه است که پروژه گازرسانی در آنها به بهره برداری خواهد رسید.

خندانی تصریح کرد: این پروژه ها از اواخر آذر ماه سال 95 در بانه کلنگ زنی شدند که دهه فجر امسال آماده بهره برداری و افتتاح هستند.

  رئیس شرکت گاز بانه تصریح کرد: برای اجرای این 7 پروژه گازرسانی روستایی بانه بطول 26 کیلومتر لوله گذاری و 346 علمک گاز مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس شرکت گاز بانه خاطرنشان کرد:  در حال حاضر 45 هزار و 103 خانوار در بانه از نعمت گاز برخوردار هستند که 7 هزار و 183 مشترک روستایی و 37 هزار و 920 خانوار شهری از این نعمت بهره مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از پروژه های مذکور 17 روستای شهرستان بانه که بالای بیست خانوار هستند از نعمت گاز محروم هستند که این روستاها نیز در آینده گازرسانی خواهند شد.



برچسب ها :

گازروستاييبانهدهه فجرافتتاحآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی