پنجشنبه 12 بهمن 1396 / 12:01|کد خبر : 3094|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بانه:

22 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه بانه در دهه فجر افتتاح مي شود

22 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه  بانه در دهه فجر افتتاح مي شود

فرمانده سپاه بانه از افتتاح 22 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در شهرستان بانه طي ايام دهه فجر افتتاح امسال خبر داد.

سرهنگ يوسف معروفي امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام اين موضوع اظهار داشت: مقام معظم رهبري در نشستي كه چند سال پيش با فرماندهان ارشد سپاه داشتند به بحث محروميت در مناطق مرزي و روستايي اشاره كردند و از سپاه درخواست ورود در بحث محروميت زدايي و مردم ياري را داشتند.

وي افزود: در همين راستا مردم یاری و محرومیت زدایی همواره بعنوان یکی از اولویت های اصلی سپاه در مناطق محروم روستایی شهرستان بانه مد نظر  بوده است و امسال نيز در تداوم اين اقدامات، پروژه هاي ارزنده ای در مناطق مرزي و محروم شهرستان توسط بسيج سازندگي سپاه بانه در بحث مردم ياري و محروميت زدايي اجرا شده  است.
 

فرمانده سپاه بانه تصريح كرد: واحد بسيج سازندگي اين سپاه امسال  22 پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی را  در مناطق محروم و مرزی این شهرستان اجرا كرده است كه در دهه فجر امسال به مناسبت گراميداشت سي و نهمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به بهره برداري خواهد رسيد.

وی احداث 11 مدرسه روستايي در مناطق مرزی؛ اجرای 3 پروژه آبرسانی؛ 4 مورد مرمت و بازسازی مساجد ؛ 2 مورد زمین ورزشی و احداث 2 خانه محروم از جمله این پروژه ها بوده است.

سرهنگ معروفي با بیان اینکه این پروژه ها با مشارکت مردم و اهالی روستاها و سپاه بانه در روستاها احداث شده است خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ها 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

 



برچسب ها :

پروژهمحوميت زداييبانهدهه فجرسپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی