یکشنبه 15 بهمن 1396 / 07:52|کد خبر : 3096|گروه : اجتماعي

زنگ انقلاب در مدارس بانه نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس بانه نواخته شد

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر مراسم نمادين زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه نمونه دولتي نیایش بانه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان، معلمان و دانش آموزان اين مدرسه نواخته شد.

به گزارش آرباباخبر، فرماندار بانه با اشاره به نقشمردم در  پیروزی و تداوم انقلاب تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز مردم همواره پشتیبان و حامی نظام بودند.

وي: استکبار جهانی و در راس آنان آمریکا در طول چهار دهه گذشته به روش های مختلف سعی در نابودی نظام و تسلط بر ملت ایران بوده اند بطوریکه در این مدت از جنگ سخت گرفته تا جنگ نرم بر علیه این انقلاب و مردم بکار بستند که با ایستادگی مردم بصیر ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

فرماندار بانه رابطه دولت و مردم را یک رابطه دو سویه دانست و خاطرنشان کرد؛ اگر چه امروز مشکلاتی در حوزه های مختلف اقتصادی و اشتغال وجود دارد اما علی رغم همه این مشکلات بازهم رابطه دولت و مردم یک رابطه خوب بر اساس اعتماد است در حاليكه قبل از انقلاب بین حاکمیت و مردم شکاف طبقاتی زیادی وجود داشتند آنچه که حاکمیت از مردم به نمایش می گذاشت با انچه که در جامعه وجود اختلاف زیادی داشت.


رضا خضري، مدیر آموزش و پرورش بانه نیز در این مراسم با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران در طول چند دهه گذشتاظهار داشت: امروز سرعت پیشرفت علمی در ایران 11 برابر رشد متوسط علمی در جهان است که این یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ايران در حوزه علم و فن آوري است.

وي افزود: رشد تحصیلی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است به طوریکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 70 درصد بزرگسالان از نعمت سواد محروم بودند و کمتر از 40 درصد کودکان می توانستند به مدرسه بروند.

خضري يادآور شد: هم اکنون بیش از 90 درصد جامعه از نعمت سواد برخوردار هستند که با همت نهضت سواد اموزی عزم بر این است که در چند سال آینده بی سواد در کشور شود.




 



برچسب ها :

زنگ انقلاببانهدهه فجرآرباباخبرمدارس بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی