یکشنبه 15 بهمن 1396 / 08:15|کد خبر : 3097|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

انقلاب اسلامی بزرگترین مانع در برابر اهداف استکباری آمریکا در منطقه است

انقلاب اسلامی بزرگترین مانع در برابر اهداف استکباری آمریکا در منطقه است

فرماندار بانه با اشاره به نقش سازنده انقلاب اسلامی در منطقه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک مانع بزرگ در برابر اهداف استکباری آمریکا در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ محمد فلاحی صبح امروز در مراسم نمادین گلبانگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی نیایش این شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به وضعیت امروز جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با دوران طاغوت اظهار داشت: وضعیت امروز جمهوری اسلامی ایران با آن دوران اصلا قابل مقایسه نیست بطوریکه امروز کشور ما به یک قدرت منطقه ای در خاورمیانه و حتی سطح بین المللی تبدیل شده است.

وی افزود: کشوری که تا اوایل دهه شصت محل تاخت و تاز نیروهای آمریکایی بود امروز در سایه نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران به یک مانع بزرگ در برابر اهداف استکباری دشمن تبدیل شده است.

فلاحی با اشاره به نقش مردم در  پیروزی و تداوم انقلاب تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز مردم همواره پشتیبان و حامی نظام بودند.

فرماندار بانه تصریح کرد: استکبار جهانی و در راس آنان آمریکا در طول چهار دهه گذشته به روش های مختلف سعی در نابودی نظام و تسلط بر ملت ایران بوده اند بطوریکه در این مدت از جنگ سخت گرفته تا جنگ نرم بر علیه این انقلاب و مردم بکار بستند که با ایستادگی مردم بصیر ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

نماینده عالی دولت در بانه رابطه دولت و مردم را یک رابطه دو سویه دانست و خاطرنشان کرد؛ اگر چه امروز مشکلاتی در حوزه های مختلف اقتصادی و اشتغال وجود دارد اما علی رغم همه این مشکلات بازهم رابطه دولت و مردم یک رابطه خوب بر اساس اعتماد است.

وی با اشاره به رابطه مردم و حاکمیت در دوران طاغوت گفت:  در دوران ستم شاهی ت بین حاکمیت و مردم شکاف عمیقی بود که همین شکاف موجب نارضایتی مردم از حکومت پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی جدی ترین مانع در برابر زیاده خواهی های آمریکا در منطقه است گفت: امروز آمریکا با ترویج ایران هراسی در صدد بدست آوردن اجماع جهانی علیه ایران و همراه کردن دیگر کشورها بر علیه جمهوری اسلامی ایران است که در رسیدن به این هدف بدنبال بهانه تراشی و جعل اسناد و فضاسازی رسانه ای در حد وسیعی است.

 ز زمان پیروزی تا کنون مدتم در توطیه به انحا مختلف هستیم و انقلاب مانع جدی در برابر استکبار است و توطئه انها با هدف استحاله فرهنگی است.

وی تصریح کرد:  تضییع حقوق بشر؛ حمایت از تروریسم و تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای از بهانه ها و اتهاماتی است که آمریکا در راستای محدود کردن ایران و جلوگیری از پیشرفت او دست آویز خود کرده است اما مادامیکه اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولین وجود داشته باشد نخواهد توانست کاری از پیش برد.



برچسب ها :

فرماندا بانهاستكبارآمريكاانقلابدهه فجرزنگ انقلاب

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی