یکشنبه 15 بهمن 1396 / 08:35|کد خبر : 3099|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

دشمن بدنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است

دشمن بدنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است

فرماندار بانه با اشاره به اقدامات دشمن در ایجاد بدبینی نسبت به مسئولین در بین مردم گفت: دشمن بدنبال شکاف افکنی بین مردم و مسئولین و ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ فرماندار بانه پیش از ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب بخش مرکزی شهرستان بانه که در روستای امیرآباد این شهرستان برگزار شد؛ گفت: حضور و همراهی مردم با نظام در برهه های مختلف از عمر انقلاب و عرصه های متعدد یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف؛ علمی؛ سیاسی؛ نظامی؛ اجتماعی؛ فرهنگی و اقتصادی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت چهار دهه از عمر آن مسیر رشد و ترقی را طی می کند که این امر به مذاق دشمنان ملت و کشور ما نا خوشایند است و به انحای مختلف درصدد سنگ اندازی بر سر راه ملت بزرگ ایران هستند.

فلاحی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جنایتکار با بدبین کردن مردم نسبت به مسئولین درصدد ایجاد فضای یاس و نا امیدی در کشور است و می خواهد از این طریق کشور را از پیمودن پله های رشد و توسعه بازدارد.

فرماندار بانه تصریح کرد: امروز مسئولین با علم به مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان درصدد برطرف کردن این مشکلات هستند و این امر نیازمند همراهی مردم و تلاش مسئولین است.

 وی با اشاره به خدمات نظام در روستاها در حوزه زیر ساخت در طول انقلاب گفت: زمانی بود که مشکل اصلی مردم روستاها نبود برق؛ آب؛ تلفن و گاز بود که به حمدالله امروز بسیاری از روستاهای بانه از این زیرساخت ها بهره مند هستند.

نماینده عالی دولت در بانه تصریح کرد: امروز نیز با گذشت زمان مشکلات مردم تغییر یافته است بطوریکه اشتغال و بیکاری از اصلی ترین دغدغه های مردم و مسئولین است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا دولت بدنبال توسعه اشتغال روستایی و رونق بخشی به بحث کشاورزی و تولید در روستاهاست که امسال با توجه به اعتبارات اشتغال زایی اقدامات خوبی در حوزه اشتغالزایی در روستاها در  حال اجرا است.


فلاحی اضافه کرد: در همين راستا برای توسعه اشتغال روستای در سال جاری طرح ساماندهی مبادلات مرزی اجرا شد و 41 هزار نفر از روستانشینان شهرستان زیر پوشش طرح مبادلات مرزی قرار گرفته و کارت مرزنشینی دریافت می کنند ضمن اینکه پدیده کولبری نیز حذف و پیله وری جایگزین آن می شود.

وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد چهار درصدی نیز یکی از برنامه های مهم دولت برای ایجاد اشتغال روستایی است که مقدمات برای اجرای آن فراهم شده است.

فرماندار بانه با اشاره به اینترنت پرسرعت در روستاهاي بانه نيز گفت: اينترنت امروز به یکی از ضروریات جامعه تبدیل شده است و اکنون 51 روستا و تا پایان سال آینده 50 روستای این شهرستان به شبکه اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

محمد فلاحی سپس به وضعیت آب اشاره کرد و گفت: آب های شهرستان سطحی است و تا عمق 6 متری زمین ذخیره می شود لذا روستاهای شهرستان با مشکل کم آبی مواجه هستند که یکی از برنامه های دولت برای جبران این کمبود حفر چاه های سطحی است.



برچسب ها :

فرماندار بانهمسئوليندشمنشكافنا اميديمبادلات مرزياينترنتاشنغال روستايي

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی