دوشنبه 16 بهمن 1396 / 08:18|کد خبر : 3105|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

امروز خدمات نظام در عرصه هاي گوناگون چشمگير است/ امنيت بالاترين دستاورد انقلاب است

امروز خدمات نظام در عرصه هاي گوناگون چشمگير است/ امنيت بالاترين دستاورد انقلاب است

امام جمعه موقت بانه با اشاره به پيشرفت هاي كشور در عرصه هاي گوناگون اظهار داشت: امروزه خدمات نظام در عرصه هاي مختلف چشمگير است و امنيت بالاترين دستاورد انقلاب است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال كريمي امروز در مراسم جشن انقلاب اصناف و بازاريان  با بیان اینکه هرچه از عمر انقلاب بیشتر می‌گذرد، شاهد پبشرفت هاي بيشتري در حوزه هاي متفاوت هستيم گفت:  خدمات نظام اسلامی قابل قیاس با دوران پیش از انقلاب نيست و بطوريكه امروز در حوزه‌های گوناگون پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است.


وي با اشاره به  اقتدار ايران در عرصه ين المللي آنرا  را يكي از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي براي كشور دانست و افزود: اين اقتدار و عزت در سايه خون شهيدان و امنيت بدست آمده كه  وظیفه ما را در حراست از اين امنيت و حفظ ارزش‌های انقلاب روز به روز  سنگین‌تر مي كند.

ماموستا كريمي  با بیان حدیثی از پیامبر(ص) که امنيت و سلامت دو نعمت بزرگ خداوند هستند خاطرنشان كرد: ارزش امنيت به حدي زياد و قابل توجه است كه شخص پيامبر گرامي اسلام آن را در رديف بزرگترين نعمت هاي الهي عنوان كرده است.


امام جمعه موقت بانه در ادامه  به بيان احكام كسب و كار و رزق و روزي حلال از ديدگاه اسلام  پرداخت و گفت: اسلام در خصوص كسب رزق و روزي حلال تاكيد كرده است و طبق روايات متعدد از بزرگان ديني؛ روزي حلال در هدايت فرزندان و سعادت و شقاوت آنها تاثير فراوان دارد و لذا بايستي انسان در درآمد و روزي كه بر سر سفره اهل و عيال خود مي گذارد نهايت دقت را داشته باشد.

ماموستا كريمي همچنين تصريح كرد: صداقت در معامله يكي از ضرورياتي است كه هر بازاري بايستي در هنگام بيع(خرید و فروش و معامله) به آن دقت و توجه كند و معامله اي از ديگاه اسلام صحيح است كه عاري از هر گونه غل و غشي باشد.



برچسب ها :

امام جمعه موقتبانهاصنافدهه فجرامنيت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی