سه شنبه 17 بهمن 1396 / 14:18|کد خبر : 3106|گروه : اجتماعي

4 پروژه محرومیت زدایی سپاه بانه افتتاح شد

4 پروژه محرومیت زدایی سپاه بانه افتتاح شد

امروز 4 پروژه محرومیت زدایی سپاه بانه در حوزه مرمت مساجد روستایی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ صبح امروز همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر از 4 پروژه محرومیت زدایی سپاه بانه در حوزه مرمت و تعمیر مساجد روستایی بانه بهره برداری شد.

سرهنگ احمد فرجی در آیین نمادین این مراسم که در روستای "کیوله" از توابع بخش ننور بانه برکزار شد اظهار داشت: کمک به مرمت و بازسازی مساجد و اماکن متبرکه یکی از حوزه های کاری سپاه در بحث محرومیت زدایی است.

وی افزود: در همین راستا واحد بسیج سازندگی سپاه بانه امسال از محل اعتبارات محرومیت زدایی تعداد 4 مسجد روستایی را در مناطق مختلف مرزی و محروم روستایی بازسازی و مرمت کرده است.

جانشین سپاه بانه با بیان اینکه این کار با مشارکت مردم و اهالی روستا انجام شده است تصریح کرد: سپاه آمادگی دارد که در حوزه های مختلف از جمله مدرسه سازی؛ احداث خانه محروم؛ خانه عالم؛ خانه بهداشت؛ آبرسانی روستایی؛ احداث پل و موارد مشابه اقدام کند اما لازمه این کار در وحله اول خواست خود مردم و در گام بعدی مشارکت خود آنان در اجرای پروژه های مورد نیاز است.

وی؛ تعمیر و مرمت مساجد در روستاهای محروم هورازه؛ سپیداره؛ درگاه شیخان و کیوله را از جمله مساجدی دانست که سپاه بانه امسال در امر مرمت و تعمیر میاجد این روستاها کار کرده است.

وی گفت: برای مرمت و تعمیر این مساجد در روستاهای مذکور 400 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.



برچسب ها :

پروژه محروميت زداييسپاه بانهمرمت مسجد روستابانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی