سه شنبه 17 بهمن 1396 / 14:30|کد خبر : 3108|گروه : اجتماعي

8 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش آرمرده بانه افتتاح شد

8 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش آرمرده بانه افتتاح شد

امروز همزمان با ششمین روز از دهه فجر از 8 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش آرمرده بانه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر از چند پروژه عمرانی و خدماتی در بخش آرمرده بانه با حضور مسئولین محلی بهره برداری شد

بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی بطول 9 کیلومتر

امروز از پروژه آسفالت راه روستايي در روستاهاي بخش ارمرده شامل روستاهاي تاژان؛ کانی بند و نوده بطول بالغ بر  9 کیلومتر بهره برداری شد.

 "هیمن محمدی" رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان بانه در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت: پروژه آسفالت راه روستای تاژان بطول 6/2 کیلومتر در دو مرحله اجرا شده است که  برای اتمام این پروژه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی در خصوص پروژه آسفالت راه روستایی نوده و کانی بند هم گفت: پروژه های مذکور نیر بطول 3/1 کیلومتر است که تمام عملیات احداث جاده شامل خاک برداری؛ خاک ریزی؛ احداث دیوار حائل بطول 112 متر در این پروژه اجرا شده است.  

محمدی با اشاره به اعتبار آسفالت جاده روستاهای نوده و کانی بند گفت: برای بهره برداری از این دو پروژه نیز در مجموع 1 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که با احتساب جاده 6/1 کیلومتری روستای تاژان مجموعا 4 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

بهره برداری از 5 پروژه عمرانی و خدماتی در شهر آرمرده

امروز در ادامه بهره برداری از پروژه های عمرانی بخش آرمرده از 5 پروژه عمرانی و خدماتی شامل  3 پروژه احداث خیابان؛ بتون ریزی معابر به بطول 9000 متر مربع و تعریض و تسطیح پل ورودی شهر آرمرده نیز بهره برداری شد.

خالد عزیززاده شهردار آرمرده در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: احداث 3 خیابان شامل " خیابان های هژار جنوبی؛ خیابان باشگاه و سعدی جنوبی به همراه بتون ریزی معابر و تعریض پل ورودی شهر آرمرده در مجموع بیش از 8 میلیارد ریال هزینه داشته است.

عزیززاده تعریض پل ورودی شهر را یکی از ضروریات و اقدامات مناسب شهرداری آرمرده در سالجاری عنوان کرد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن این پل و وقوع سالانه چندین مورد تصادف؛ تعریض این پل در دستور کار شهرداری آرمرده قرار گرفت که خوشبختانه توانستیم این عملیات را با موفقیت انجام داده و خوشبختانه پس از تعریض این پل طی چند ماه گذشته هیچ گونه حادثه ناگواری در این محل رخ نداده است.



برچسب ها :

افتتاحبانه؛ پروژه عمرانيآرمردهدهه فجرآسفالت راه روستاييآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی