پنجشنبه 19 بهمن 1396 / 07:40|کد خبر : 3110|گروه : اجتماعي

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بانه:

کشف و ضبط 18 قطعه کبک از یک منزل مسکونی در بانه

کشف و ضبط 18 قطعه کبک از یک منزل مسکونی در بانه

رئیس اداره حفظت از محیط و زیست شهرستان بانه از کشف و ضبط 18 قطعه کبک توسط ماموران این اداره در یک منزل مسکونی این شهرستان خبر داد.

"کاوه مردادی" در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اعلام این موضوع اظهار داشت: ماموران اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه در پی یک مورد گزارش مردمی مبنی بر نگهداری غیر مجاز تعدادی کبک در یکی از منازل مسکونی روستای شوی از توابع بخش مرکزی شهرستان بانه عازم روستای مذکور شدند.

وی افزود: ماموران حفاطت از محیط زیست بانه با اخذ حکم دادستانی وارد منزل مورد نظر شدند که در بازرسی از این منزل تعداد 18 قطعه کبک به همراه چند قفس چوبی کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بانه گفت: شخصی که اقدام به نگهداری از این کبک ها می کرد در چند مدت گذشته این کبک ها را به شکل غیر مجاز از طبیعت صید کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: شکارچی غیر مجاز که این کبک ها را در منزل خود نگهداری می کرد این پرندگان را  به نیت خرید و فروش از طبیعت شکار می کرد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بانه با بیان اینکه شکارچی غیر مجاز با  تشکیل پرونده تخلف تحویل مقامات قضایی شهرستان داده شد گفت: جریمه هر قطعه کبک 200 هزار تومان است که این مبلغ جدای از جریمه ای است که قانونگذار برای فرد متخلف در نظر گرفته است.



برچسب ها :

بانهكبكغير مجازشكارمحيط زيست

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی