پنجشنبه 19 بهمن 1396 / 07:47|کد خبر : 3111|گروه : فرهنگي

مدیر آموزش و پرورش بانه خبر داد:

افزایش 45 درصدی کسب رتبه های برتر کنکور در بانه

افزایش 45 درصدی کسب رتبه های برتر کنکور در بانه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از افزایش 45 درصدی کسب رتبه های برتر کنکور سراسری در این شهرستان طی سال 96 در مقایسه با وضعیت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ رضا خضری شامگاه امشب در آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 96 شهرستان بانه گفت: امسال 954 دانش آموز از بین داوطلبان کردستانی موفق به کسب رتبه های برتر کنکور سراسری شدند.

وی با بیان اینکه 113 نفر از این برترین ها؛ شرکت کنندگان بانه ای هستند افزود: بر این اساس 12 درصد برترین های کنکور 96 کردستان شرکت کنندگان بانه ای هستند و این درحالیست که سهم شهرستان بانه به لحاظ شرکت کنندگان کنکور سراسری در استان کردستان 7 درصد بوده است.

مدیر آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد: امسال طبق ابلاغ اداره کل آموزش و پرورش رتبه های برتر شامل رتبه های زیر سه هزار بود که وضعیت داوطلبان شهرستان بانه در کسب رتبه های برتر در مقایسه با سال گذشته در مجموع 45 درصد افزایش داشته است.

مدیر آموزش و پرورش بانه تصریح کرد: امروز از جمعیت 113 نفری برترین های کنکور سال 96 از تعداد 50 نفر از این شرکت کنندگان در گروه های مختلف آزمایشی که رتبه های پایین تری را در بین افراد گروه خود کسب کردند تجلیل خواهد شد.

وی قدردانی از تلاش و زحمات دانش آموزان و از طرفی هم  الگوسازی برای دانش آموزان در آستانه کنکور را از مهمترین اهداف برگزاری این جشن برشمرد.



برچسب ها :

تجليلبرترين هاكنكور سراسريبانههمايشآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی