پنجشنبه 19 بهمن 1396 / 07:49|کد خبر : 3113|گروه : اجتماعي

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان:

1127 روستای کردستان از گاز طبیعی برخوردار است

1127 روستای کردستان از گاز طبیعی برخوردار است

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در حال حاضر یک هزار و 127 روستای گاز از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ احمد فعله گری امروز در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای بخش آرمرده شهرستان بانه با اعلام این خبر اظهار داشت:  دهه فجر امسال 195 پروژه گازرسانی با اعتبار 640 میلیارد ریال در استان کردستان به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: از این تعداد پروژه 132 مورد آن برای مشترکین خانگی در روستاهای استان و تعداد 67 پروژه دیگر نیز مربوط به صنایع تولیدی و صنعتی در روستاها بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز بانه تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه های جدید؛ تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی استان کردستان به یک هزار و 127 روستا افزایش یافت.

فعله گری گفت: در ابتدای سال 96 تعداد 77 درصد از روستاهای استان کردستان برخوردار از گاز طبیعی بودند که خوشبختانه با بهره برداری از این پروژه ها در حال حاضر به 84 درصد و نیم افزایش یافت که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

این مسئول با بیان اینکه جمعیت شهری استان کردستان بصورت 100 درصدی از نعمت گاز بهره مند هستند تصریح کرد: در مجموع 96 و شش دهم درصد کل جمعیت استان کردستان دارای گاز طبیعی هستند.

وی گفت: شرکت گاز استان کردستان به واسطه انجام خدماتی که در زمینه گازرسانی به روستاهای استان داشته است جزو ده شرکت برتر کشور در امر گازرسانی به روستاها بوده است.



برچسب ها :

گاز طبيعيبانهروستااحمد فعله گريافتتاحپروژه گازرسانيبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی