شنبه 21 بهمن 1396 / 08:59|کد خبر : 3121|گروه : اجتماعي

دو واحد منزل مددجویی کمیته امداد در بانه افتتاح شد

دو واحد منزل مددجویی کمیته امداد در بانه افتتاح شد

امروز از دواحد مسکن مددجویی کمیته امداد بانه با حضور مدیر کل کمیته امداد استان کردستان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ جلال خلیلی در آیین بهره برداری از این دو پروژه اظهار داشت: تامین مسکن و سرپناه برای مددجویان کمیته امداد یکی از اولویت های این تهاد است.

 وی افزود: در همین راستا در دهه فجر امسال سه واحد مددجویی در شهرستان بانه به بهره برداری رسیده است که یکی از اين واحد های مددجویی چند روز گذشته بمناسبت دهه فجر و در روستای "زرواو سفلی" به بهره برداری رسید.

خلیلی خاطرنشان کرد: امروز نیز دو واحد منزل مددجويي دیگر در شهر بانه افتتاح خواهد شد که در مجموع برای احداث این دو واحد مبلغ 500 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات کمیته امداد بانه پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد بانه تصریح کرد: بقیه اعتبار مورد نیاز برای احداث این منازل از محل آورده خود مددجویان و کمک هاي خیرین تامین شده است.

كلنگ زني ساختمان جديد كميته امداد بانه:

امروز همچنین ساختمان اداری جدید  کمیته امداد بانه نیز با حضور شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد کردستان و جمعي از مسئولين محلي در ساختمان قديمي كميته امداد اين شهر کلنگ زنی شد.

محمد حسن محمدی؛ مدیر عمران کمیته امداد کردستان در آیین کلنگ زنی این ساختمان اظهار داشت: ساختمان جدید اداری شهرستان بانه در راستای تکریم و حفظ شان و منزلت ارباب رجوع در زمینی به مساحت 1150 متر مربع احداث خواهد شد.

وی اعتبار تعیین شده برای احداث این پروژه را یک میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: از امروز عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد و امیدواریم در ظرف یکسال آینده به اتمام برسد.



برچسب ها :

منزل مددجوييبانهافتتاحدهه فجركميته امدادكلنگ زني

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی