شنبه 21 بهمن 1396 / 08:32|کد خبر : 3122|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

بيمارستان 96 تختخوابي بانه اسفند ماه امسال افتتاح مي شود

بيمارستان 96 تختخوابي بانه اسفند ماه امسال افتتاح مي شود

فرماندار بانه از بهره برداري از بيمارستان 96 تختخوابي اين شهرستان در اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز یادواره 847 شهید والامقام شهرستان بانه با حضور امام جمعه بانه؛ خانواده معظم شهدا؛ جمعی از مسئولین؛ فرماندهان نظامی و انتظامی و آحاد مردم در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد.

محمد فلاحی فرماندار بانه در این مراسم عزت و امنیت امروز کشور را مرهون خون پاک شهیدان دانست و گفت: اگر امروز پیشرفت و آرامشی در کشور وجود دارد در سايه ایستادگی و  خون پاک شهیدان است.
 

وی در ادامه به برکات انقلاب و خدمات نظام در چند دهه گذشته اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران علی رغم همه توطئه ها و جنگ افزوی های دشمنان خدمات قابل توجهی در عرصه های مختلف به مردم کشور ارائه داده است.

فرماندار بانه خاطرنشان كرد: دهه فجر امسال پروژه های عمرانی و خدماتی قابل ملاحضه ای در بانه افتتاح شد و خدمات دیگری هم در آینده نزدیک در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید بطوریکه پروژه بیمارستان 96 تختخوابی بانه در اسفندماه سالجاری در بانه به بهره برداری خواهد رسید.

فلاحي؛ افق کشور را یک افق روشن ترسیم کرد و گفت: مطمئنا ارائه خدمت و توسعه کشور از سیاست ها و دغدغه های اصلی دولت است و امیدواریم در سایه حرکت جهادی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب شاهد روند توسعه و عمران در کشور باشیم

وی؛ خون شهیدان؛ حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را از عوامل موثر در ماندگاری انقلاب اسلامي ايران و عزت كشور برشمرد.



برچسب ها :

فرماندار بانهيادواره شهداشهرستان بانهبيمارستان 96 تختخوابي بانهافتتاح

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی