یکشنبه 22 بهمن 1396 / 12:28|کد خبر : 3125|گروه : سياسي

مشاور فرمانده سپاه بيت المقدس استان كردستان:

مردم اصلي ترين پايه انقلاب هستند

مردم اصلي ترين پايه انقلاب هستند

مشاور فرمانده سپاه بيت المقدس استان كردستان امروز در مراسم راهپيمايي 22 بهمن شهرستان بانه با اشاره به نقش مردم در انقلاب گفت: مردم اساسي ترين پايه انقلاب بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ "عبدالحسين" يوسفي مشاور سردار رجبي فرمانده سپاه بيت المقدس استان كردستان، امروز در آيين راهپيمايي 22 بهمن شهرستان بانه با اشاره به نقش مردم در شكل گيري، پيروزي  و تداوم  انقلاب اسلامي ايران گفت: ملت بزرگ ايران از بدو شكل  گيري انقلاب تا به امروز در انقلاب نقش اساسي داشتند بطوريكه اساسي ترين پايه انقلاب را مردم تشكيل مي دهند.

وي با اشاره به انواع توطئه هاي استكبار از بدو آغاز انقلاب تا كنون اعم از جنگ سخت تا جنگ نرم و تهديد و تحريم افزود: مردم ايران علي رغم همه تهديدات و تحريم هايي كه از ابتداي انقلاب تا به امروز از سر گذارانيده اند همواره پاي انقلاب و ارزش هاي آن ايستاده اند و در طول چهار دهه گذشته بحران و فراز و نشيب هاي زيادي را سپري كرده اند.
 

سرهنگ يوسفي تصريح كرد: امروز مردم ايران بعنوان صاحبان اصلي نظام، بر خلاف دوران طاغوت بطور مستقيم و غير مستقيم در تصميمات كلان و مهم كشور دخيل هستند بطوريكه مسئولين ارشد نظام نيز با دخالت و تصميم خود مردم انتخاب مي شوند.

مشاور سردار رجبي، استقلال سياسي را يكي ديگر از دستاوردهاي بزرگ انقلاب براي ملت ايران دانست و خاطرنشان كرد، نظام اسلامي ايران امروز با قطع وابستگي از دلت هاي غربي و شرقي و حفظ استقلال خود در تصميمات داخلي و خارجي بر اساس منافع ملي و مردم تصميم گيري مي كند.

اين مسئول در ادامه امنيت پايدار مردمي را يكي ديگر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: اين امنيت نيز در سايه حضور خود مردم بدست آمده و تا به امروز حفظ شده است.

وي احساس امنيت را از خود امنيت بالاتر دانست و خاطرنشان كرد: اينكه مردم ما امروز به دور از هر دغه دغه و نا امني زندگي مي كنند از خود امنيت مهم تر و ارزشمندتر است كه بايستي قدر دان اين نعمت بزرگ الهي بود.

وي حفظ وتداوم اين امنيت را وظيفه همه آحاد مردم ايران دانست و گفت: اگر امروز در كشور پيشرفتي داشته ايم همه در سايه امنيت و آرامش بدست آمده است و همه بايد براي حفظ اين امنيت بارزش  تلاش كنيم
 



برچسب ها :

امنيتانقلابمردماستقلالراهپيماييمردم بانه22 بهمنآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی