دوشنبه 23 بهمن 1396 / 08:57|کد خبر : 3127|گروه : اجتماعي

بهره برداري از 10 پروژه برق رسانی در بانه

بهره برداري از 10 پروژه برق رسانی در بانه

رئيس اداره برق شهرستان بانه گفت: ده پروژه برق رساني همزمان با دهه فجر امسال در بانه افتتاح و به بهره برداري رسيد.

ارسلان محمدی رئیس اداره برق شهرستان بانه امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در اين خصوص اظهار داشت: در ایام مبارك دهه فجر امسال 10 پروژه برق رسانی در شهرستان بانه با اعتبار 18 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: فیدر جدید شهر بانه كه جزء شاخص ترین این پروژه ها بود با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون ریال 20 بهمن ماه امسال با حضور مسئولین به بهره برداری  رسید.

رئیس اداره برق بانه مهمترین هدف از اجرای این پروژه را جبران کمبود منابع برق در محلات حاشيه اي شهر بانه كه به تازگي به محدوده شهري الحاق شدند عنوان كد و گفت: محلات گلشهر؛ بلوار مهارت و محله سلامی از جمله اين محلات است كه با توجه به روند رو به رشد مصرف برق در  سال های اخیر ایجاد این فیدر در شهر بانه از ضروریات بود.

وی تصریح کرد: در اجراي پروژه برق رسانی مذکور 1570 متر شبکه فشار متوسط هوایی با سیم لخت؛ 2015 متر شبکه فشار متوسط با کابل خود نگهدار و احداث 70 متر شبکه فشار متوسط زمینی استفاده شده است.

ارسلان محمدی با اشاره به بزرگي پروژه مذكور گفت: فيدر جديد شهري مي تواند برق مورد نياز براي 15 هزار مشترك جديد شهري را در آينده نيز تامين كند.

وي تصريح كرد: علي رغم اين پروژه شاخص، احداث 6 دستگاه پست هوایی؛ 12000 متر شبکه فشار متوسز هوایی و نصب و راه اندازی 110 دستگاه چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهر با صرف اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و دویست میلیون تومان از دیگر پروژه های بهره برداری شده در دهه فجر امسال بوده است.



برچسب ها :

اداره برقريال پروژه برق رسانيبانهافتتاحدهه فجر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی