سه شنبه 24 بهمن 1396 / 08:26|کد خبر : 3129|گروه : اجتماعي

قاتل پسر جوان بانه‌ای دستگیر شد

قاتل پسر جوان بانه‌ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی بانه گفت:قاتل جوان ۲5 ساله بانه ای با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر وبه مقامات قضایی تحویل شد.

سرهنگ فرزاد كريمي در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اشاره به کشف جسد پسر جوان 25 ساله بانه اي در یکی از پرتگاه هاي روستاي انجينه از توابع بخش نمشير این شهرستان اظهارکرد: پلیس شهرستان بانه با دریافت گزارشی مبنی بر قتل پسر 25 ساله به محل حادثه اعزام و تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز شد.

وي در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تصریح کرد:با کشف جسد جوان 25 ساله بانه اي تحقیقات اولیه پلیس آگاهی این شهرستان از دقایق اولیه کشف جسد آغاز و به صورت شبانه روزی برای کشف نحوه قتل ادامه یافت.

كريمي گفت: در نتیجه تحقیقات پلیس آگاهی خانواده مقتول برای بازجویی به اداره آگاهی انتقال و بعد از بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان متوجه شدند که وی با شخصی به نام " ل.الف" قبل از زمان مفقود شدن در ارتباط بوده است .

فرمانده انتظامی بانه  اظهارکرد: پس از شناسایی محل زندگی متهم، پلیس آگاهی بانه با دستور مقام قضایی متهم اصلی پرونده را در جاده سلیمانیه شهرستان بانه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ كريمي در ادامه با اشاره به علت قتل گفت: قاتل در بازجویی‌های پلیس آگاهی شهرستان بانه علت قتل اين جوان را مشکل مالي و اختلافي كه بر سر حساب و كتاب داشند عنوان کرده است.

وي اضافه کرد: براساس اعلام نظر کارشناسی پزشک قانونی قاتل از ناحيه سر مقتول را با چوب مورد ضرب و شتم قرار داده و او را  به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه خاطر نشان کرد: صحنه قتل با حضور مقامات قضایی بازسازی و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و با قرار بازداشت موقت روانه زندان بانه شد.



برچسب ها :

قتلجوان بانه ايفرمانده انتظامي بانهپليس آگاهيقاتل

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی