پنجشنبه 26 بهمن 1396 / 10:02|کد خبر : 3134|گروه : اقتصادي

رئیس جهاد کشاورزی بانه:

25 تن برنج تنظیم بازار در بانه توزیع می شود

25 تن برنج تنظیم بازار در بانه توزیع می شود

مدیر جهاد کشاورزی بانه از توزیع 25 تن برنج با هدف حمایت از مصرف کننده و با منظور تنظیم قیمت بازار این کالای اساسی در بانه خبر داد.

به گزارش آرباباخبر، مهندس کریم شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: 25 تن برنج درجه یک هندی و تایلندی با نرخ دولتی در شهرستان بانه توزیع می شود.

وی افزود: این اقدام در راستای حمایت از مصرف کننده و همچنين تنظیم قیمت این کالای پر مصرف خوراکی در بازار بانه توزیع می شود.

 شریفی تصریح کرد: برنج 1121 دانه بلند هندی که در بازار به قیمت حداقل 65 هزار تومان به فروش می رسد با نرخ دولتی 56 هزار تومان و نوع دیگر برنج هندی با قیمت 26 هزار تومان و برنج درجه یک تایلندی هم با قیمت 39 هزار تومان عرضه می شود.

رئیس جهاد کشاورزی بانه خاطرنشان کرد: این ميزان برنج تنظیم بازار در سه فروشگاه عامل: فروشگاه جنيره در سه راهي بويين، فروشگاه تعاوني فرهنگيان" در نقاط مختلف شهر بانه در بین متقاضیان و شهروندان توزیع می شود.

وی همچنین از توزیع مرغ و تخم مرغ با هدف تنظیم بازار در بانه نیز خبر داد و گفت: این اقلام پرمصرف نیز هفته آینده در بازار بانه بین شهروندان با نرخ دولتی توزیع می شود.



برچسب ها :

برنجتوزيعبانهتنظيم بازارجهاد كشاورزيمرغتخم مرغ

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی