شنبه 28 بهمن 1396 / 10:08|کد خبر : 3135|گروه : اجتماعي

رئيس اداره راهداري بانه:

رانندگان با احتیاط در محور بانه - سقز تردد کنند

رانندگان با احتیاط در محور بانه - سقز  تردد کنند

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بانه با بیان اینکه بارش باران در محور سقز - بانه آغاز شده است گفت: اين بارش ها در ارتفاعات كوهستاني اين مسر در " گردنه خان" به صورت برف است ولذا مي طلبد كه رانندگان با احتیاط در اين محور تردد كنند.

انور طاهايي امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام اين موضوع اظهار داشت: بارش باران از عصر روز جمعه 28 بهمن ماه مانند یشتر نقاط استان كردستان در بانه نيز آغاز شده و موجب لغزندگي جاده ها شده است.

وی اضافه کرد: از اوايل بامداد امروز بارش ها در گردنه خان " مسير كوهستاني" محور بانه - سقز"  به صورت برف تغيير شكل داده است و هم زمان با شروع بارش راهداران اداره راهداري و حمل و نقل و جاده اي بانه مستقر در پايگاه كوهستاني گردنه خان در اين مسیر  مستقر شده و عملیات راهداری را با تمام توان انجام می دهند.

طاهايي  اظهار کرد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی و بارش برف در گردنه خان هستیم و از رانندگان می خواهیم از سفرهای غیرضرور در این مسیرها خودداری کرده و در صورت لزوم، لوازم ایمنی را به همراه داشته باشند و با احتياط در اين محور تردد كنند.

رئيس اداره راهداري بانه بیان کرد: با وجود بارش برف در اين محور ، راه مواصلاتي بانه - سقز در مسير گردنه خان شهرستان بانه باز است و تردد در آن جریان دارد.



برچسب ها :

راهداريبانهمحور بانه سقزبارش برفگردنه خانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی