یکشنبه 29 بهمن 1396 / 12:19|کد خبر : 3139|گروه : اجتماعي

همراه داشتن زنجیر چرخ در گردنه هاي محور بانه - سقز الزامی است

همراه داشتن زنجیر چرخ در گردنه هاي محور بانه - سقز الزامی است

رئیس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي بانه اعلام کرد: با توجه به بارش باران و برف ، به همراه داشتن زنجیر چرخ در محور ارتباطي سقز- بانه بويژه گردنه هاي كوهستاني اين مسير در گردنه خان الزامی است.

انور طاهایی رئیس اداره راهداری شهرستان بانه دقایقی پیش در گفت و گو  با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: بارش برف که از بامداد روز يكشنبه 297 بهمن ماه در بانه بویژه در گردنه خان محور اصلی بانه - سقز آغاز شده است ادامه دارد.

وی افزود: طبق پيش بيني اداره هواشناسي استان كردستان اين موج بارشي تا فردا در استان ادامه دارد و مي طلبد كه رانندگان براي تردد در اين مسير حتما تجهيزات زمستاني بويژه زنجير چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بانه تصریح کرد: علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند و لباس گرم و غذای کافی به همراه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه نمک پاشی توسط نیروهای راهداری در حال انجام است از شهروندان و رانندگان خواست با توجه به وضعیت موجود  رانندگان هنگام عبور از گردنه های برفگیر و کوهستانی با هوشیاری و رعایت سرعت مطمئنه در جاده لغزنده تردد کنند.



برچسب ها :

گردنهبانهبرفزنجير چرختجهيزات زمستاني

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی