دوشنبه 30 بهمن 1396 / 09:35|کد خبر : 3140|گروه : اجتماعي

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه:

بیش از 80 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز بانه محقق شد

بیش از 80 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز بانه محقق شد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه از تحقق بالای 80 درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ سردار خندانی صبح امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه که با حضور فرماندار و همه اعضای این شورا در محل سالن جلسات آموزش و پرورش بانه برگزار شد؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در طول سال 95 و دو ماهه نخست سال 96  بالغ بر 30 میلیارد ریال در امر مدرسه سازی و احداث فضاهای آموزشی مشارکت کردند.

وی افزود: بر این اساس؛ بیش از 80 درصد تعهد خیرین بانه ای در امر مدرسه سازی است که در سال 95 متعهد شده بودند تحقق یافته است.

خندانی با بیان اینکه مدارس خیرساز روستاهای خواجه امیر و ساوان نیر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند ابراز امیدواری کرد که این مدارس نیز برای بهار سال 97 به اتمام می رسد که با بهره برداری از این مدارس تعهد خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه بطور 100 درصدی محقق خواهد شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری بیستمین جشنواره شهرستانی تجلیل از خیرین مدرسه ساز بانه گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای جلب مشارکت های مردمی و کمک های خیرین در امر مدرسه سازی و احداث فضاهای آموزشی جدید است.

وی همچنان مشکل کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان بانه را از مشکلات اصلی این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش برشمرد و گفت: شهرستان های بانه و مریوان بیشترین کمبود فضاهای آموزشی در استان کردستان را دارا هستند.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در طول 14 سال از عمر فعالیت خود اقدامات مناسبی در جذب کمک های مردمی و مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی داشته است بطوریکه در کنار جلب مشارکت های خیرین مدرسه ساز برای احداث فضاهای آموزشی کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به مدارس را نیز در کارنامه خود دارد.

وی یادآور شد؛ شورای اسلامی و شهرداری دور گذشته بانه به ارزش بیش از 280 میلیون تومان به بحث آسفالت و بهسازی مدارس این شهر کمک کرده اند.



برچسب ها :

مجمع خيرين مدرسه سازبانهخيرينمدرسه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی