دوشنبه 30 بهمن 1396 / 09:50|کد خبر : 3141|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه:

بيش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مدرسه شاه حسینی بانه تخصیص یافت

بيش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مدرسه شاه حسینی بانه تخصیص یافت

فرماندار بانه از تخصیص اعتبار دولتی 3 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای اتمام پروژه مشارکتی و خیرساز شاه حسینی بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ محمد فلاحی صبح امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد؛  از تختصیص اعتبار دولتی به میزان 350 میلیون تومان برای تکمیل پروژه مشارکتی مدرسه شاه حسینی بانه خبر داد.

وی افزود: امسال مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی برای اتمام این پروژه تعیین شد که 29 درصد آن تخصیص یافت.

فلاحی تصریح کرد:  با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و محدودیت منابع در آمدی کم همواره یک ششم اعتبارات محقق می شود که در خوش بینانه ترین حالت یک سوم این اعتبارات محقق می شود.

فرماندار بانه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ در جامعه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ در جامعه دارد که می بایست به آن توجه کرد.

وی با بیان مشکلات امروز جامعه تصریح کرد: موضوع آب؛ محیط زیست؛ فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله مواردی است که آموزش و پرورش می باید در نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح و اصولی از آنها تلاش کند.



برچسب ها :

فرماندار بانهاعتبارمدرسهخيرسازمشاركتيپروژه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی