دوشنبه 30 بهمن 1396 / 10:00|کد خبر : 3142|گروه : سياسي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

20 کلاس درس برای استقرار پایه دوازدهم در بانه نیاز است

20 کلاس درس برای استقرار پایه دوازدهم در بانه نیاز است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه با اشاره به کمبود فضاهای آموشی در این شهرستان گفت: برای استقرار پایه دوازدهم در بانه 20 کلاس درس نیازاست.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ رضا خضری امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش اين شهر برگزار شد؛ با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان بانه اظهار داشت: علی رغم اقدامات خوبی که طی چند سال اخیر در حوزه مدرسه سازی در شهرستان بانه انجام شده است باز هم با کمبود فضاهای آموزشی در بانه مواجه ایم.

وی با بیان اینکه امسال نظام 6-3-3 در سیستم آموزشی با استقرار پایه دوازدهم کامل می شود افزود: امسال با استقرار پایه دوزارهم نیز مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در بانه بیشتر می شود بطوريكه برای استقرار پایه دوازدهم در بانه 20 کلاس درس نیازاست.

خضری تصریح کرد: به همین منظور کمیته استقرار پایه دوازدهم در بانه تشکیل شده که در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حل مشکل فضای آموزشی از جمله رسالت های اصلی این کمیته خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ادامه سخنان خود به برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز  هم اشاره کرد و گفت:  بیستمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در دهه آخر فروردين ماه و به احتمال بسيار قوي بیستم فروردین ماه سال 97 برگزار می شود.

وی تجلیل از اقدامات خیرین مدرسه ساز و جلب مشارکت حداکثری خیرین برای احداث مدارس جدید در شهرستان را از اهداف مهم این جشنواره برشمرد.

 



برچسب ها :

بانهخضريمشكل فضاهاي آموزشيپايه دوازدهمكلاس درس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی