چهارشنبه 2 اسفند 1396 / 08:11|کد خبر : 3144|گروه : اجتماعي

رئيس سازمان حمل و نقل همگاني بانه:

200 تاكسي و 20 خودروي ون وارد ناوگان حمل و نقل درون شهري بانه مي شود

200 تاكسي و 20 خودروي ون  وارد ناوگان حمل و نقل درون شهري بانه مي شود

رئيس سازمان حمل و نقل همگاني شهرستان بانه از جذب 200 دستگاه تاكسي و 20 خودروي ون جایگزین تاکسی های موقت به ناوگان حمل و نقل درون شهري بانه در آينده نزديك خبر داد.

"هیوا رحیمی زاده"در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: در راستای طرح توسعه حمل و نقل همگانی شهرستان بانه تعداد  200 دستگاه تاکسی شامل 100 دستگاه تاكسي زرد و 100 دستگاه تاكسي بي سيم "پلاك تي" جذب ناوگان حمل و نقل همگانی بانه می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 220 دستگاه تاکسی موقت در ناوگان حمل و نقل همگانی بانه مشغول فعاليت هستند افزود: 100 دستگاه تاکسی زرد جایگزین تاکسی های موقت شهر بانه خواهد شد.

رحیمی زاده با بيان اينكه در حال حاضر 17 آژانس تاكسي تلفني در بانه وجود دارد تصریح کرد: هر كدام از اين آژانس ها 29 دستگاه تاكسي تلفني سهميه دارند و این 220 دستگاه تاکسی موقت مازاد آژانس های تاکسی تلفنی شهر بانه هستند که از چند سال گذشته با عنوان تاکسی موقت وارد چرخه حمل و نقل همگانی درون شهري  بانه شدند.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی بانه خاطرنشان کرد: با جذب 100 دستگاه تاکسی زرد تعداد 100 دستگاه تاکسی موقت از چرخه حمل و نقل همگانی بانه خارج می شوند.

رحيمي زاده قیمت  هر دستگاه از این تاکسی ها را 650 ميليون ريال در بازار عنوان كرد و گفت: اين در حالي است كه قيمت تمام شده اين تاكسي ها براي برای دارندگان تاکسی موقت  500 میلیون ریال است که بر اين اساس سه چهارم قیمت واقعی این دستگاه ها است.

وي با اشاره به اينكه تاكسي هاي زرد به صورت نقدي به متقاضيان واگذار مي شود خاطرنشان كرد: با حمايت و پي گيري هاي فرماندار بانه و رئيس اداره كار اين شهرستان رانندگان تاكسي هاي موقت به عضويت اتحاديه تاكسي راني شهرستان درآمدند و از اين طريق به آنها تسهيلات اشتغال فراگير جهت خريد تاكسي هاي زرد پرداخت مي شود.

رحیمی زاده همچنین از جذب 100 دستگاه تاکسی بی سیم نیز به ناوگان حمل و نقل بانه در آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تاکسی های بی سیم بانه فاقد پلاک تی هستند؛ با جذب این 100 دستگاه تاکسی های بی سیم شهرستان بانه به پلاک تی با رنگ فسفری که رنگ شایع این تاکسی ها است تبدیل خواهند شد. 

اين مسئول در بخش ديگري از سخنان خود به جذب 20 دستگاه خودروي ون به ناوگان حمل و نقل درون شهري بانه هم اشاره كرد و گفت: برای حمل و نقل شهروندان حاشيه شهر بانه و به منظور توسعه رفاه اين دسته از شهروندان  20 دستگاه ون در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.


 



برچسب ها :

تاكسي زردبانهناوگان حمل و نقلتاكسي موقتآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی