شنبه 5 اسفند 1396 / 08:42|کد خبر : 3149|گروه : سياسي

رئيس اداره راهداري بانه خبر داد:

اجرای عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و شن‌ریزی در 15 کیلومتر از راه هاي محور بانه - سقز+ تصاوير

اجرای عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و شن‌ریزی در 15 کیلومتر از راه هاي محور بانه - سقز+ تصاوير

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي بانه از اجرای عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و شن‌ریزی در 15 کیلومتر از راه هاي محور بانه - سقز خبر داد.

انور طاهایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آرباباخبر اظهار داشت: بارش برف در محور "بانه-سقز" ارتفاعات كوهستاني اين مسير در گردنه خان از ساعات 4 بامداد امروز آغاز شده است و تا هم اكنون نيز ادامه دارد.

وی گفت: از همان ساعات اوليه بارش 4 دستگاه برف‌روب شامل يك دستگاه بولدزر و سه دستگاه نمك پاش تيغه دار به همراه  10 نفر از نیروهای راهداری بانه مستقر در پایگاه "گردنه خان" از همان ساعات شروع بارش‌ها، اقدام به برف‌روبی كردند.


طاهايي با بيان اينكه از ساعت 4 بامداد تا كنون بيش از 6 بار عمليات برف روبي در محور بانه سقز انجام شده است خاطرنشان كرد: 15 كیلومتر از جاده‌های این محور عمليات برف روبي، نمك پاشي و شن ريزي شده است.
 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بانه تصریح کرد: در "گردنه خان بانه" 15 سانتی‌متر برف باریده و برای برف‌روبی این میزان برف، بیش از 50  تن نمک و ماسه استفاده شده است.
 

طاهایی با اشاره به ادامه بارش ها تا پايان وقت امروز  از هموطنان و رانندگانی که قصد تردد در محور "بانه-سقز" دارند، خواست که حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی بويژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.



برچسب ها :

بانهگردنه خانبارش برفنمك پاشيآرباباخبرراهداري

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی