شنبه 5 اسفند 1396 / 10:20|کد خبر : 3153|گروه : اجتماعي

رئيس پليس راه بانه:

افزایش 75 درصدی آمار تصادفات جاده ای در بانه

افزایش 75 درصدی آمار تصادفات جاده ای در بانه

رئيس پليس راه بانه از افزایش 75 درصدی آمار تصادفات جاده ای در راه هاي ارتباطي اين شهرستان در مقايسه با وضعيت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرئان كوروش زندي رئیس پلیس راه شهرستان بانه در چهارمين جلسه شوراي ترافيك اين شهرستان كه در فرمانداري بانه برگزار شد،  با اشاره به افزایش 75 درصدی آمار تصادفات جاده ای امسال نسبت به سال 95 اظهار داشت: آمار تصادفات منجر به فوت در صحنه طي يازده ماهه امسال نسبت به وضعيت مشابه سال گذشته 75 درصد افزایش داشته است.
 

وي در ادامه به  تعداد فوتی های تصادفات جاده ای شهرستان بانه در 11 ماهه امسال هم اشاره كرد و گفت: تصادفيات جاده اي منجر به فوت در مدت مذكور نيز  در مقایسه با سال گذشته 12 و نیم درصد کاهش داشته است.

رئيس پليس راه شهرستان بانه خاطرنشان كرد: این در حالی است که تعداد مصدومین تصادفات برون شهری نیز در مدت مذکور 21 درصد کاهش داشته است.

سروان زندی؛ بیشترین علت تصادفات جاده ای برون شهری در شهرستان بانه را به ترتیب ناشی عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بواسطه تخطی از سرعت غیرمجاز؛ تجاوز به چپ؛ عرم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی برشمرد.

وي همچنین بیشترین ساعات مربوط به وقوق تصادفات را ساعت 16 بعد از ظهر عنوان کرد و گفت: بر همین اساس بیشترین گشت و کنترل پلیس راه بانه مربوط به همین ساعات است.

سروان زندي تصریح کرد: پرحادثه ترین محور تصادفات برون شهری بانه نیز به ترتیب محور بانه سقز؛ بانه سردشت؛ بانه مریوان و راه های روستایی است.



برچسب ها :

تصادفجادهبانهپليس راهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی