دوشنبه 7 اسفند 1396 / 10:35|کد خبر : 3155|گروه : اجتماعي

طرح فرشتگان رحمت برای کمک به نیازمندان در بانه اجرا می شود

طرح فرشتگان رحمت برای کمک به نیازمندان در بانه اجرا می شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از اجرای طرح فرشتگان رحمت در ایام نوروز سال 97 با مشارکت خیران و اعضای این سازمان بمناسبت نوروز 97 در بانه خبر داد.

آزاد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه به مانند سال های گذشته "طرح فرشتگان" رحمت را بمنظور کمک به خانواده های نیازمند این شهرستان در ایام نوروز امسال با مشارکت خیرین و اعضای این سازمان در شهرستان بانه اجرا می کند.

وی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله انجام می شود افزود: طرح فرشتگان رحمت در سه مرحله جمع آوری؛ بسته بندی و در نهایت توزیع در بین نیازمندان اجرا خواهد شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: در این طرح؛ سبدهای غذایی به ارزش هفتصد هزار ریال بین نیازمندان توزیع می شود که اقلامی چون برنج؛ روغن؛ حبوبات؛ قند و شکر و سایر مواد غذایی با مشارکت خیران برای گروه های هدف در دهه سوم اسفند ماه و در آستانه سال جدید بین نیازمندان توزیع می شود.

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر بانه امسال طرح های متعددی مانند؛ طرح فرشتگان رحمت؛ طرح نیابت؛ امداد و نجات مسافرین نوروزی توسط امدادگران و داوطلبان این جمعیت در شهرستان بانه اجرا خواهد شد.



برچسب ها :

فرشتگان رحمتبانههلال احمرسبد غذاييآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی