چهارشنبه 9 اسفند 1396 / 10:33|کد خبر : 3161|گروه : اقتصادي

فرماندار بانه:

مقدمات اجرای مبادلات مرزی به شیوه پیله وری در بازارچه مرزی سیرانبند بانه فراهم است

مقدمات اجرای مبادلات مرزی به شیوه پیله وری در بازارچه مرزی سیرانبند بانه فراهم است

فرماندار بانه در دیدار با جمعي از تجار و بازرگانان اين شهرستان از فراهم بودن مقدمات و زمينه هاي اجرای طرح ساماندهی مبادلات مرزی به شیوه پیله وری در بازارچه مرزی سیرانبند بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد فلاحی در این دیدار با جمعي از تجار و بازرگانان شهرستان بانه ضمن  انتقاد از  بسته شدن مغازه ها در چند روز اخير اظهار داشت: طبق اطلاع رسانی های قبلی بحث بسته شدن معابر موقت کولبری یک موضوع و طرح سراسری است که بایستی اجرا شود و اين موضوع خارج از اختيارات استان و شهرستان است.

وی افزود: با توجه به اینکه ساز و کار وارد کردن اجناس از طريق  بازارچه مرزي  سیران بند بانه طي ماه هاي گذشته فراهم شده است تجار و بازرگانان بانه اي نبابیستی دغدغه ای در اين مورد داشته باشند.

فرماندار بانه تصریح کرد: در اثر بسته شدن مجتمع های تجاری رسانه های معاند و ضدانقلاب طي چند روز گذشته  بهره برداری هاي سیاسی از اين وضعيت نموده و انتظار می رود كه تجار و بازاریان  فرصت اين سوء استفاده ها  را به دشمن ندهند.

فرماندار بانه خاطرنشان کرد: استاندار کردستان قرار بود هفتم اسفند ماه به بانه سفر کند که به دلیل اعتصابات و بسته بودن مغازه ها سفرشان به تعویق افتاد.

فلاحی تصریح کرد: برای حل شدن مشکل بایستی تجار و کسبه در مرحله اول دست از اعتصاب برداشته و پس از این مرحله که استاندار به بانه آمد دغدغه ها و مشکلات خودشان را در رابطه با طرح جدید به وی منعکس کنند.

بختیار علیزاده نماینده بازاریان و تجار نیز در این نشست دغدغه اصلی بازاریان را پشت مرز ماندن کالاهایشان عنوان کرد و گفت: تا راه اندازی بازارچه مرزی سیران بند انتظار داریم مسئولین ساز و کار وارد کردن اجناسی را  که پشت مرز هستند فراهم کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح مبادلات مرزنشینان طرحی جدید است از مسئولسن گمرکات کشوری انتظار داریم بیشتر شفاف سازی کنند



برچسب ها :

فرماندار بانهبانهمغازه هااعتصاببازارچه سيران بندكولبريمبادلات مرزيكولبري

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی