پنجشنبه 10 اسفند 1396 / 08:18|کد خبر : 3163|گروه : اجتماعي

رئیس کمیته امداد بانه:

بیش از 14 هزار نفر در بانه از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

بیش از 14 هزار نفر در بانه از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

رئیس کمیته امداد بانه گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار نفر از مردم شهرستان بانه از انواع خدمات کمیته حضرت امام این شهرستان بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاري جشن نیکوکاری شهرستان بانه صبح امروز با حضور امام جمعه بانه و جمعي از مسئولين در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

بیش از 14 هزار نفر در بانه از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

جلال خليلي رئيس كميته امداد بانه در اين نشست اظهار داشت: در حال حاضر  بیش از 14 هزار نفر از جمعیت شهرستان بانه از خدمات متنوع و متعدد کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان بهره مند هستند.

وی افزود: این افراد غیر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد هستند که ماهانه مبلغی را بصورت کمک معیشت از این نهاد حمايتي دریافت می کنند.

خلیلی تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی؛ خرید تجهیزات و لوازم پزشکی؛ اعطای تسهیلات اشتغالزایی و خود اشتغالی از جمله خدماتی هست که به این افراد ارائه می شود.

رئیس کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمعیت مددجویی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد بانه بیش از 3800 خانوار است که کمک معیشت ماهانه به آنها پرداخت می شود.

پرداخت 70 ميليارد ريال تسهبلات اشتغالزايي به نيازمندان توسط كمينه امداد بانه
 

وی در ادامه از پرداخت مبلغ 70 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و نیازمندان شهرستان بانه خبر داد و گفت: در راستای خودکفایی و توانمند سازی بالغ بر 70 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان و افراد نیازمند اعطا شده است.

خلیلی اشتغالزایی را از سیاست های اصلی کمیته امداد بانه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه منابع اعتباری کمیته امداد نسبت به جامعه آماری تحت پوشش محدود است لذا خودکفا نمودن و خارج کردن آنها از دایره حمایتی کمیته امداد یکی از اهداف این نهاد است. 

مردم بانه 120 ميليون تومان به نيازمندان در جشن نيكوكاري كمك كردند

رئیس کمیته امداد بانه در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن زمان برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و  گفت: جشن نیکوکاری به روال سال های گذشته امسال نیز در آستانه سال نو در شهرستان بانه برگزار می شود.

وی افزود: سال گذشته مردم خیر و نوع دوست بانه مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند که این کمک ها بصورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

مدیر کمیته امداد بانه تصریح کرد: امسال نیز جشن نیکوکاری روزهای 16 الی 18 اسفند ماه در شهرستان بانه با همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: روزهای مذکور این جشن در مدارس؛ مساجد محل برگزاری نماز جمعه و چند نقطه ثابت و سیار در سطح شهر بانه برگزار خواهد شد.

وی از همه نهادها و ارگان ها خواست در برگزاری این جشن که با هدف کمک به نیازمندان در بانه برگزار می شود کمک کنند.



برچسب ها :

بانهكميته امدادجشن نيكوكارينيازمنداناشتغالزايينسهيلاتمددجوآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی