پنجشنبه 10 اسفند 1396 / 10:46|کد خبر : 3164|گروه : فرهنگي

مسابقه سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بانه برگزار شد

مسابقه سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بانه برگزار شد

صبح امروز؛ همزمان با سراسر کشور مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بانه برگزار شد.

حمیدرضا خوشبخت رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه در حاشیه برگزاري این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: این مسابقات در دو رشته حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در بانه برگزار شد.

وی افزود: در مجموع 915 نفر زن و مرد از شهرستان بانه در این مسابقات شرکت کردند که 460 نفر از این شرکت کنندگان را زنان تشکیل می دهند.
 

رئیس اداره ارشاد بانه با بیان اینکه این مسابقه در 4 حوزه امتحانی برگزار شده است تصریح کرد: اين مسابقات در شهر بانه در دو حوزه امتحانی شهیده آمنه خدری و دیگری در حوزه اداره زندان برگزار شد و دو حوزه دیگر هم یکی در شهر آرمرده و دیگری در دهستان بوالحسن در حال برگزاري است.

آرمان شریفی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه نیز  استقبال از این مسابقات را در بانه بي نظير دانست و گفت: با توجه  به جمعیت آماری شهرستان بانه در مقايسه با ساير شهرهاي استان کردستان بیشترین شرکت کننده در مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در كردستان مربوط به بانه است.

وی افزود: علي رغم اين مسابقه كه كشوري و سراسري مي باشد امسال یک مرحله مسابقه شهرستاني در رشته هاي حفظ و مفاهیم قرآن کریم نيز در بانه برگزار شد.

رئيس اداره اوقاف بانه  تصریح کرد: پاسخ نامه اين مسابقه از طریق معاونت عترت سازمان اوقاف تصحیح و غلط گیری  و نتیجه آن نيز متعاقبا اعلام می شود و در پايان  به برندگان این مسابقات جوایز نفیسی از طرف سازمان مرکزی اوقاف و اداره ارشاد اعطا می شود.

 

 



برچسب ها :

مسابقه حفظ و قرآن كريمبانهمسابقه سراسريآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی