پنجشنبه 10 اسفند 1396 / 11:49|کد خبر : 3165|گروه : فرهنگي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

هجمه های فرهنگی دشمن افزايش يافته است

هجمه های فرهنگی دشمن افزايش يافته است

مدیر آموزش و پرورش بانه با اشاره به انواع هجمه های فرهنگی دشمن در جامعه گفت: امروز هجمه های فرهنگی دشمنان در جامعه بیش از گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ رضا خضری امروز در مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی که بمناسبت 8 اسفندماه سالروز تشكيل نهاد امور تربيني در مدارس و با حضور امام جمعه بانه؛ مربیان و معاونین پرورشی مدارس بانه در سالن اجتماعات کانون ولایت این شهرستان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تبیین نقش و جایگاه امور تربیتی در مدارس پرداخت و گفت: نهاد اموز تربیتی یکی از تاثیر گذارترین نهادها در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص اهميت تربیت و تزكيه  افزود:  تربیت و تزکیه در اسلام از جايگاه بالايي برخوردار است بطوريكه در قرآن كريم نيز همواره تزكيه بر تعلیم  مقدم است و خداوند متعال در سوره مبارک جمعه به این موضوع با صراحت تاکید کرده است.

خضری با بیان اینکه امروز هجمه های فرهنگی دشمن در جامعه زیاد شده است خاطرنشان کرد: بر همین اساس وظیفه نهادهای تربیتی مدارس هم بیش از گذشته شده است و انتظار مي رود كه معلمان تربيتي و معاونين پرورشي مدارس  در كلاس هاي درس به تببين این هجمه ها در راستاي بصیرت افزايي و آگاه سازي دانش آموزان تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش بانه؛ تصریح کرد: زمانی نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش موفق عمل کرده است که به همان میزان توانسته باشد در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار  باشد.

وی یادآورشد؛ تربیت دینی دانش آموزان؛ آشناسازی آنان با ارزش های اخلاقی؛ ایجاد روحیه دین دوستی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انسانی از جمله وظایف نهادهای تربیتی و پرورشی مدارس است که بایستی به آن توجه بیشتری شود.



برچسب ها :

اموزش و پرورشبانههجمه هاي فرهنگيامور تربيتيآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی